با کوتاه آمدن استقلال از مواضع خود و اعلام انجام تست پزشکی و تلاش برخی از نزدیکان دو طرف، ممکن است نوروزی به مجموعه استقلال بازگردد.
کد خبر: ۴۶۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 17 July 2017
به گزارش تابناک : با اعلام اینکه بازیکنان استقلال باید تست پزشکی بدهند، استقلال در واقع همان کاری را که امین نوروزی پزشک باتجربه خودش آن را می خواست را انجام می دهد.
این اجرای درخواست نوروزی پس از اینکه رئیس کمیته پزشکی آبی پوشان قبل از اردوی ارمنستان به این اردو نرفت موجب اختلاف های زیادی شد اما وضعیت اردوی ارمنستان و مواجهه با لشکری مصدوم در این اردو از پادوانی و مگویان و باقری گرفته تا بررسی شرایط جباری و امید ابراهیمی و … موجب شد که آبی ها در نهایت آن کند که نوروزی تاکید کرده بود.
به نظر می رسد با اجرای خواست نوروزی در مورد تست پزشکی، افتخاری و منصوریان از مواضع قبلی کوتاه آمده اند و حالا نوروزی ممکن است به استقلال برگردد.
برخی نزدیکان هر دو طرف اختلاف (اختلاف فنی) در حال نزدیک کردن دو طرف به یکدیگر هستند و ممکن است نوروزی به جمع آبی پوشان برگردد. البته هنوز موانعی در این مسیر وجود دارد یکی از این موانع انتخاب پزشک و فرستادن او به اردوی ارمنستان آبی ها بود که بدون پزشک مانده بود





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار