بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که سقوط سنگ بزرگ در کیلومتر حدود 70 جاده هراز که باعث مسدود شدن این جاده برای ساعاتی شده بود ، با تلاش های صورت گرفته نیروهای راهداری جا به جا شد.
کد خبر: ۴۶۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 17 July 2017
رضا مقدم یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این سنگ بزرگ شامگاه یکشنبه بعد از پمپ بنزین ' وانا ' سقوط کرد و جاده را بست ولی با هماهنگی صورت گرفته توسط نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای لاریجان ، سنگ از سطح این جاده برداشته و جاده باز شد.
 
وی گفت که در زمان سقوط این سنگ هیچ خودرویی در مسیر عبور نبوده و در نتیجه خسارتی در پی نداشت و آسیبی هم به کسی وارد نشد.
بخشدار لاریجان با اشاره به بارش باران مقطعی در روزهای گذشته در منطقه گفت که این بارندگی باعث سست شدن پی صخره ها و ریزش سنگ های معلق و مقطعی در مسیر جاده هراز شده است.
وی افزود : در سال های اخیر اقدام های خوبی برای ایمن سازی و رهاسازی سنگ های معلق به منظور جلوگیری از احتمال ریزش آنها صورت گرفت ولی جلوگیری از آن به صورت صد در صدی امکان پذیر نیست .
مقدم در عین حال از رانندگان عبوری از جاده هراز خواست که با سرعت مطمئن حرکت کنند و به هشتدارهای پلیس راه و نیروهای راهداری در طول جاده توجه ودقت داشته باشند.
بیش از 100 کیلومتر از مسیر جاده هراز حد فاصل شهرستان آمل تا پس از آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار