مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به خدمات تامین اجتماعی به جامعه هدف، گفت: ۱۲ هزار بیکار مازندران مستمری تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 16 July 2017
به گزارش تابناک : علی اصغر محمودی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: سازمان بزرگ تامین اجتماعی از سازمان‌های دولتی بوده که بر اساس آخرین سرشماری سال 95حدود یک میلیون و 950هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

وی افزود: تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی بوده که دو هزارو 300 میلیارد تومان مصارف و دو هزارو 100میلیارد تومان منابع درآمد است.

محمودی تصریح کرد: 79 هزار نفر در استان بازنشسته این سازمان هستند که ماهانه یک میلیون و 592 هزار تومان هر فرد حقوق دریافت می‌کند که متوسط پرداختی در بحث بازنشستگان، یک میلیون و 350هزار تومان بوده و تعداد بیمه شدگان در طول چهار سال هشت درصد رشد داشت.

وی با اشاره به بدهی 100 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، گفت: سالانه 20هزار میلیارد تومان به آن افزوده می‌شود که این امر به دلیل این است که دولت به جای کارفرما متقبل شد سهم  20درصدی را در زمینه‌هایی مانند کارگران ساختمانی، صیادان، خبازان، باربران و قالیبافان برعهده گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: 12 هزار بیمه شده بیکار در استان هستند که این تعداد بیکار و از کارافتاده ماهانه 13میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی حقوق بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

استانداردسازی بیمارستان‌های تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز در این دیدار گفت: دولت در این 4سال نگاه ویژه ای به حوزه سلامت داشته و بیش از 100میلیارد تومان در حوزه ساخت و ساز و تجهیزات درمانی هزینه شد.

محمد خورشیدی افزود: پنج بیمارستان در پنج شهر استان استاندارد‌سازی  شده است.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل بیمارستان حکمت و خارج کردن بخش سرپایی زمینی به مساحت هزارو 600متر نزدیک بیمارستان خریداری شد.

خورشیدی گفت: بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر نیز جز بیمارستان‌های فرااستانی و منطقه ای بوده که بزرگ‌ترین مرکز جراحی قلب در این بیمارستان قرار دارد که در 15ماه گذشته بیش از شش هزار بیمه شده از خدمات مرکز جراحی قلب بهره‌مند شدند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار