افزایش برنامه هاي فرهنگي جزو اولویتهای مازندران است
استاندار مازندران خواستار حضور جدي تر اعضاي شوراي فرهنگي و ائمه محترم جمعه و جماعات در حوزه فرهنگ و ترويج معارف و ارزشهاي الهي در جامعه شد و از سازمان تبليغات اسلامي خواست تا در عرصه مسائل فرهنگي استان حضوري موثرتر داشته باشد.
کد خبر: ۴۶۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 16 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران خواستار حضور جدي تر اعضاي شوراي فرهنگي و ائمه محترم جمعه و جماعات در حوزه فرهنگ و ترويج معارف و ارزشهاي الهي در جامعه شد و از سازمان تبليغات اسلامي خواست تا در عرصه مسائل فرهنگي استان حضوري موثرتر داشته باشد.
 
بر اساس این گزارش، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بابلسر اظهار داشت : مازندران استانی است که همواره تحت تاثیر میلیون ها مسافر قرار دارد.

وی كاهش آسيب هاي اجتماعي محور اصلي برنامه هاي فرهنگي در استان است استاندار مازندران کاهش آسیب های اجتماعی را مهمترین برنامه فراروی در استان برشمرد و گفت: كاهش آسيب هاي اجتماعي محور اصلي برنامه هاي فرهنگي در استان است .
 
 توجه بیشتر به فرهنگ زمینه ساز توسعه بخش های دیگر است
 
 به اعتقاد استاندار مازندران توجه بیشتر به فرهنگ زمینه ساز و عامل تحرك و توسعه بخش های دیگر است و به همین جهت باید در بخش های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
 
استاندار مازندران  با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادي ، اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعاليتها قرار گرفته است گفت: در حوزه فرهنگي و اجتماعي کاهش آسیبهای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع نیز همزمان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: مازندران استانی است که همواره تحت تاثیر میلیون ها مسافر قرار دارد و در سال ۹۵ حدود ۴۲ میلیون نفر شب در استان اقامت کردند.
 
وی با اظهار اینکه میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ۹۱ درصد بوده است افزود: این درحالی است که ۴۵ درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند و میزان مشارکت روستاییان ۹۸.۵ درصد بوده است.
 
فلاح جلودار، با بیان اینکه مازندران در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگ همواره حضور جدی داشته است به طرح دریا اشاره و اضافه کرد: میزان غریق در دریای استان از سال ۹۲ تاکنون ۷۰ درصد کاهش یافته است.
 
استاندار مازندران، شناسایی مناطق آلوده را از اقدامات مهم در استان برشمرد و گفت: همه مناطق آلوده شناسایی و ساماندهی شده اند.
مقام عالي دولت در استان فرهنگ را زیربنا و اصل دانست و گفت: توجه به فرهنگ زمینه ساز و عامل تحرك و توسعه بخش های دیگر است و باید بخش های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
 
وي در پايان خواستار حضور جدي تر اعضاي شوراي فرهنگي و ائمه محترم جمعه و جماعات در حوزه فرهنگ و ترويج معارف و ارزشهاي الهي در جامعه شد و از سازمان تبليغات اسلامي خواست تا در عرصه مسائل فرهنگي استان حضوري موثرتر داشته باشد.
 
در ضمن در پايان گزارش يونسي معاون سياسي و امنيتي استاندار و ربيع فلاح استاندار مازندران رئيس سازمان تبليغات اسلامي از اقدامات بسيار خوب فرهنگي و اجتماعي استان بويژه ساماندهي محلات آلوده تقدير و تشكر نمود و گفت : من خدا را شكر مي كنم و از اقدامات خوب و مثبت دولتمردان در مازندران تقدير و تشكر مي كنم .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار