استاندار مازندران کاهش آسیب های اجتماعی را مهمترین برنامه فراروی در استان برشمرد و گفت: در حوزه ساحل شمار غریق طی چهار سال گذشته در استان ۷۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۶۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 15 July 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار بعدازظهر شنبه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی سرلوحه قرار گرفته است گفت: کاهش آسیبهای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع نیز همزمان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مازندران استانی است که همواره تحت تاثیر میلیون ها مسافر قرار دارد و در سال ۹۵ حدود ۴۲ میلیون نفر شب در استان سکونت کردند.

وی با اظهار اینکه میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ۹۱ درصد بوده است افزود: این درحالی است که ۴۵ درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند و میزان مشارکت روستاییان ۹۸.۵ درصد بوده است.

فلاح جلودار، با بیان اینکه مازندران در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگ همواره حضور جدی داشته است به طرح دریا اشاره و اضافه کرد: میزان غریق در دریای استان از سال ۹۲ تاکنون ۷۰ درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران، شناسایی مناطق آلوده را از اقدامات مهم در استان برشمرد و گفت: همه مناطق آلوده شناسایی و ساماندهی شده اند.

وی فرهنگ را زیربنا و اصل دانست و گفت: توجه به فرهنگ زمینه ساز توسعه بخش های دیگر است و باید بخش های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار