چلسی بعد از ناکامی در خرید لوکاکو به دنبال جذب مهاجم ستاره یوونتوس است و اولین پیشنهاد این تیم به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو رد شده است.
کد خبر: ۴۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک : روزنامه هواداری تیم فوتبال یوونتوس مدعی شد باشگاه تورینی اولین پیشنهاد از سوی تیم فوتبال چلسی برای جذب گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی‎اش را رد کرده است. این در حالی است که چلسی بعد از پایان فصل تمرکزش را روی خرید یک مهاجم مناسب برای جایگزینی دیگو کاستا گذاشت و روملو لوکاکو، اصلی‎ترین هدف و نفر اول لیست خرید آنتونیو کونته، بر خلاف تصورات راهی منچستریونایتد شد.

رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند و روس چلسی که در پیشنهاد اولش رقم ۱۰۰ میلیون یورو را پیشنهاد داده بود این بار به دنبال افزایش آن است و بعید نیست در صورت عملی شدن این انتقال رکورد گران‌قیمت‎ترین ترانسفر که در حال حاضر در اختیار پل پوگبا است هم شکسته شود.

از طرفی یوونتوس مدت‎هاست برای قهرمانی در اروپا تلاش می‎کند و در لیگ ایتالیا هم بدون رقیب است. این تیم برای تقویت ترکیب برای رسیدن به هدفش تلاش می‎کند و بعید است به این راحتی با جدایی ستاره‎اش که با حواشی زیاد از ناپولی به تورین پیوست، موافقت کند.





منبع : توتواسپرت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار