مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: همه اراضی مرتعی کلاردشت سنددار شدند.
کد خبر: ۴۵۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 13 July 2017
به گزارش تابناک : «محمدحسن بهادر» در جلسه شورای اداری اداره‌کل ثبت اسناد مازندران در کلاردشت به‌صورت نمادین آخرین سند تهیه شده اراضی مرتعی این شهرستان به فرماندار تحویل داد و در تبیین هدف از برگزاری این مراسم گفت: همه اراضی مرتعی شهرستان کلاردشت به مساحت بالغ بر۳۷ هزار هکتاردر قالب ۱۵ برگ سند کاداستری صادر و تحویل دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان شد.

وی تصریح کرد: با این اقدام مراتع شهرستان کلاردشت که از حساسیت خاصی نیز برخوردار است از تجاوز  و تعارض در امان خواهد ماند.

بهادر خاطرنشان کرد: ضرر توجه نکردن به ثبت رسمی و سهل‌انگاری در تثبیت  و صدور اسناد مالکیت انفال کمتر از ضرر پدیده قاچاق در جامعه نیست و بر اساس تکالیف مقرر در قانون جامع حدنگار و ضوابط اجرایی بودجه، همه متولیان این حوزه باید در راستای این مستندسازی گام‌های جدی برداشته و این مهم با نگاه تکلیف ملی، اهتمام ویژه داشته باشند.

«وجیه‌الله موسوی» مدیرکل منابع طبیعی غرب استان مازندران نیز در این مراسم از عزم جدی اداره‌کل بر تثبیت همه اراضی تحت تولیت خود در غرب استان خبر داد و گفت: تا پایان سال جشن انفال نیز در حوزه‌های ثبتی نوشهر و چالوس برگزار خواهد شد و طرح کاداستر در استان و نتایج حاصل از آن برای جلوگیری از تجاوز به جنگل‌های استان اجرایی می‌شود.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار