مدیرکل شیلات مازندران ؛
مدیرکل شیلات استان همچنین بر تاسیس 50 مرکزجدیدعرضه ماهی در استان تاکید کرد و گفت :باتوجه به شرایط اقلیمی و کاهش منابع بانکی بعنوان یک ابزار مهم نگاه کنند. دکتررستمی همچنین بااشاره به جذب اعتبارات ۸۰ میلیارد ریال توسط شیلات استان درسال گذشته خاطرنشان کرد؛ در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل این ردیف اعتبارات برای رونق اقتصادی دریایی جذب وهزینه شده است.
کد خبر: ۴۵۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 02 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز یکشنبه یازدهم تیرماه جلسه شورای مدیران شیلات شهرستانها در شهرستان بابلسر برگزار گردید .
 
بر اساس این گزارش ، دکتررستمی در جلسه شورای مدیران شیلات شهرستانها در بابلسر برلزوم حداکثر جذب منابع واعتبارات بانکی  برای اشتغالزایی در بخش شیلات تاکید کرد.
 
 
 تاسیس 50 مرکزجدیدعرضه ماهی در مازندران
 
مدیرکل شیلات مازندران در ادامه گفت :یکی از ابزارهای رشد تولیدات شیلاتی استفاده از ردیف های تسهیلات و اعتبارات بانکی است و دراین راستا مدیران شیلات شهرستانها باید تلاش نمایند تا ضمن برطرف کردن موانع و مشکلات پیشرو  متقاضیان ،برای جذب حداکثری تسهیلات و ردیف اعتبارات و منابع بانکی برنامه ریزی نمایند. 
 
وی در بخش دیگری ازسخنان خود  بااشاره به نعمت دریا در اشتغالزایی ولزوم حفظ و صیانت از ان تصریح کرد؛ دریا سرمایه گرانسنگی است و برای بازسازی و حفاظت وذخایر ابزیان  نقش شیلات مشهود و حائر اهمیت است و در این راستا شیلات مازندران  هرساله دستاوردهای پررنگتری داشته است . 
 
دکتر رستمی یکی نمونه از دستاوردها را   تولید ۹۴ میلیون قطعه لارو ماهی سفید که درمرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید رجایی ساری رااعلام کرد و افزود ؛ این اقدام علاوه بر حفاظت از  تداوم نسل گونه های ماهیان سفید می تواند نقش مهمی دررونق صید وصیادی طی سال جاری  داشته باشد 
 
مدیرکل شیلات استان همچنین بر تاسیس 50 مرکزجدیدعرضه ماهی در استان تاکید کرد و گفت :باتوجه به شرایط اقلیمی و کاهش منابع بانکی بعنوان یک ابزار مهم نگاه کنند.
  
دکتررستمی همچنین بااشاره به جذب اعتبارات  ۸۰ میلیارد ریال  توسط شیلات استان درسال گذشته خاطرنشان کرد؛ در سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل این ردیف اعتبارات  برای رونق اقتصادی دریایی جذب وهزینه شده است.
 
در ضمن در حال حاضر  سه هزار و ۴۰۰ مرکز آبزی پروری با حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر شاغل مستقیم باتولید ماهی به عنوان غذای سلامتی و عرضه آن به بازار دراستان مازندران فعال هستند.
 
 مدیرکل شیلات استان همچنین به تاسیس 50 مرکزجدیدعرضه ماهی در استان تاکید نمود و تصریح کرد:باتوجه به شرایط اقلیمی و کاهش منابع ابی لزوم استفاده از اعتبارات و تسهیلات مکانیزاسیون برای تمامی روسا شیلات استان به فوریت ضرورت دارد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار