شهردار تبریز عنوان کرد
شهردار تبریز با اشاره به فعالیت ۲۰ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر گفت: با تکمیل و تجهیز سه ایستگاه آتش‌نشانی، شاهد تقویت زیرساخت‌های ایمنی کلان‌شهر تبریز خواهیم بود.
کد خبر: ۴۴۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 26 June 2017
به گزارش تابناک تبریز ، صادق نجفی در مراسم اعطای درجه آتش‌نشانی به نیروهای جدید آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری تبریز اظهار داشت: با تکمیل و تجهیز سه ایستگاه در دست‌اجرا، شمار ایستگاه‌های تبریز به ۲۳ مورد افزایش می‌یابد که این امر در توزیع خدمات ایمنی به تبریز و پیرامون شهر و تسریع در زمان حضور تیم‌های آتش‌نشانی، نقش کارساز خواهد داشت.

وی با بیان این‌که طبق برآوردهای صورت‌گرفته، تبریز پس از پایتخت، دومین شهر بلندمرتبه‌ساز کشور است، متذکر شد: با در نظر داشتن همین شاخص، در سال‌های اخیر، بودجه‌های شایانی صرف خرید تجهیزات ویژه امداد در ساختمان‌‌های مرتفع شده است که نردبان‌های ۵۴ متری از آن‌جمله است.

شهردار تبریز اظهار داشت: در طراحی و تدوین بودجه سالانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در بخش‌های مختلف زیرساخت‌ها، تجهیزات، آموزش و همچنین مباحث رفاهی، همه‌ساله سعی کرده ایم به طرف نوسازی تجهیزات و تامین قطعات به روز حرکت کنیم.

دکتر نجفی تاکید کرد: ایثار آتش‌نشانان، پشتیبان آرامش شهر است، از این روی، مبالغ تزریقی در این بخش را هزینه نمی‌دانیم بلکه مصمم هستیم که تا رسیدن به کمترین تلفات و سوانح، از رویکردهای ایمنی و آتش‌نشانی حمایت کنیم.

شهردار تبریز یادآور شد: آتش‌نشانان تبریزی در جریان سیل اخیر آذرشهر و عجب‌شیر، با حضور تیم‌های غواصی، نقش کارساز در مدیریت بحران سیل داشتند که این امر، از تنوع نیازهای آموزشی ایمنی و بحران در مدیریت شهری  حکایت دارد.

شهردار تبریز با قدردانی از همکاری تیپ ۱۲۱ تکاور نزاجا به خاطر همکاری در ارائه برخی آموزش‌ها و مهارت‌های انفرادی به نیروهای جدید آتش‌نشانی تبریز گفت: این همکاری، نشان‌دهنده گستردگی ظرفیت‌های ارتش عزیز در همکاری عملیاتی با مدیریت شهری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار