درخواست مردم بابلسر از شورای شهر
با این که مقام معظم رهبری در زمینه عوارض و مشکلات فراوانی که برای ساخت و سازهای غیرمجاز رخ داده، اخطارهای فراوانی داده‌اند ، ولی با این حال عده ای از فرصت سو استفاده کرده و همچنان به ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه می هند . یکی از این موارد مجموعه متل عسل بابلسر است که شروع به ادامه ساخت و ساز در حریم دریا کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 23 June 2017
به گزارش تابناک مازندران،یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری زمین خواری،جنگل خواری،کوه خواری و در حال حاضر دریا خواری و ساحل خواری بوده است.  
 
بر اساس این گزارش ، شاهدیم که دوباره مجموعه متل عسل بابلسر شروع به ادامه ساخت و ساز در حریم دریا کرده است.
 
 ساخت و ساز غیر مجاز در حریم دریا
 
این مسئله داد اهالی منطقه و بابلسر را در آورده است و موجب در خواست عده ای از مردم برای پیگیری از طریق شهرداری و شورای شهر بابلسر که نمایندگان مردم در شهر هستند، شده است ، و اعلام نمودند که بطور جد میخواهیم که چشمان خود را بر روی این تخلف آشکار نبندند و پیام مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و در عمل هم نشان بدهند. و از همشهریان گرامی درخواست می کنیم که بر روی سرمایه های شهری و ملی(دریا،ساحل،رودخانه) کاملا جدی برخورد کنند و در این موارد مطالبه قوی داشته باشند چون این حق طبیعی همه مردم می باشد.
 
و در پایان از اعضای شورای شهر و همچنین شهردار بابلسر آقای رنجبر درخواست دارند تا این موضوع را در اسرع وقت و تا قبل از دیر شدن پیگیری نمایند و گزارش و پاسخ بدهند.
 
 امیدواریم مسئولان ذیربط اوامر مقام معظم رهبری را باجدیت پی گیری کنند و مانع سودجویی یشتر دلالان نااهل شوند...
 
به هر حال امیدواریم مسئولین امر که با تخلفات کوچک قشر ضعیف جامعه بشدت برخورد می کنند در اینگونه موارد هم رفتار عادلانه ای داشته باشند و ضمنا اگرپاسخی دارند به این پرسش ها پاسخ دهند تا شاید ما هم از توهم در بیاییم....
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
امیدوارم مسئولان محترم از این ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
سلام
از سایت تابناک ممنونیم که پیگیر مسائل و مشکلات مردمی هستند.
ا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
ای آقا! کجای کاری!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار