در حالی که قرار بود تسهیلات ناشی از خسارت به باغداران مازندرانی قبل از عید پرداخت شود، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری اعلام کرد که باید تلاش کنیم که اعتبار باقی مانده پیگیری، تامین و جذب شود.
کد خبر: ۴۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 29 May 2017
 بلاغ، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: اهتمام همه جانبه در ایام باقی مانده از دولت یازدهم در استان و پیگیری مجدانه طرح‌ها و اعتبارات تعیین شده باید در برنامه کاری قرار گیرد.
 
وی افزود: پروژه‌های باقی مانده از سال گذشته با قوت باید دنبال و کمبودهای احتمالی در سایه مدیریت جهادی جبران شود.
 
استاندار مازندران با اشاره به فصل زراعت و کشت و کار در مازندران، عنوان کرد: با وجود کسری بارندگی، الحمدالله میزان آب جمع شده در پشت سده‌های استان بیشتر از سال‌های گذشته است و آب‌بندها نیز آبگیری شده است.
 
ربیع فلاح به خسارات ناشی از سرمای پاییز 95 به محصولات باغی کشاورزان مازندرانی اشاره کرد و با بیان اینکه باید اعتبارات باقی مانده پیگیری، تامین و جذب شود، گفت: استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای در میان کشاورزان فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.
 
وی با اشاره به این که مازندران استانی گردشگرپذیر است، تصریح کرد: صیانت از تقدس ماه مبارک رمضان وظیفه همه است و این موضوع از سوی فرمانداران و دستگاه‌های مسؤول جدی گرفته شود.
 
استاندار مازندران به توفیقات بدست آمده در مدیریت سواحل استان در دولت تدبیر و امید و کاهش 63 درصدی غریق در این مقطع نسبت به گذشته اشاره و تاکید کرد: مدیریت مطلوب طرح‌های دریا باید تداوم یابد و با اتخاذ تدابیر لازم، غریق در سواحل به حداقل برسد.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه در زمینه‌های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد، قاچاق کالا و طلاق نیز اقدامات خوبی در استان در دولت یازدهم صورت گرفته است، افزود: باید مشارکت مردم و خیرین در بخش‌های مختلف جذب شود.
 
فلاح تداوم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید و اشتغال را از برنامه‌های محوری و عزم مدیران استانی دانست و گفت: توسعه زیرساخت‌ها، تمهید زمینه‌های لازم سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی استان باید دنبال شود.
 
وی افزود: باید فرایند سرمایه‌گذاری و روند اعطای مجوز در این راستا را تسهیل کرد تا سرمایه‌گذاری در استان سرعت یابد.
 
ربیع فلاح با اشاره به اینکه باید از فرصت و فضای همدلی در استان در راستای توسعه و اعتلای مازندران بهره برد، تصریح کرد: وعده‌های رییس‌جمهور باید در حوزه‌های مختلف با تلاش مدیران و جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی تحقق یابد.
 
به گزارش بلاغ، جبران بخشی از خسارت باغداران مازندرانی که در ایام آذر ماه اتفاق افتاده بود قرار بود تا پایان سال انجام شود.
 
اما به نظر می‌رسد که اعتبار این بخش هنوز تامین نشد که استاندار مازندران همچنان به دنبال جبران بخشی از تسهیلات قول داده شده است.
 
در آخرین سفر رئیس‌جمهور به مازندران که برای افتتاح پروژه‌ها به این استان آمده بود، استاندار مازندران به رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که باغداران نسبت به پرداخت نحوه خسارت رضایت دارند.
 
اما نکته اینجاست که آیا از خسارتی که قرار بود در ایام آذر ماه پرداخت شود و هنوز اعتبار آن تامین نشده و دست بسیاری از کشاورزان به آن نرسید و برای هر هکتار 200 هزار تومان تسهیلات در نظر گرفته شد، رضایت‌مندی وجود دارد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار