تیم فوتبال بارسلونا در دیدار نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاههای اسپانیا برابر آلاوس به پیروزی رسید تا در آخرین حضور لوئیس انریکه روی نیمکت این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کد خبر: ۴۳۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳ 28 May 2017
 مهر، تیم های فوتبال بارسلونا و آلاوس شنبه شب در دیدار نهایی رقابتهای کوپا دل ری در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و فاتح جام حذفی شد.
 
نیمه نخست این بازی با برتری ۳ بر یک بارسلونا خاتمه یافت. در دقیقه ۳۰ لیونل مسی با ضربه فنی خود دروازه آلاوس را گشود اما در دقیقه ۳۳ تئو هرناندز با ضربه کاشته دیدنی خود کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۴۵ نیمار گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه ۲ + ۴۵ نیز مسی با حرکت ویرانگر و پاس عالی خود زمینه گلزنی آلکاسر را فراهم کرد.
 
شاگردان انریکه نیمه دوم را نیز تهاجمی پی گرفتند چندین موقعیت برای زدن گل چهارم ایجاد کردند. آلاوس در اواسط این نیمه دست به چند موج حمله زد و یک بار هم دروازه تیم بارسلونا را گشود که داور آن را آفساید اعلام کرد. در نهایت این بازی با همان نتیجه ۳ بر یک به سود آبی اناری ها پایان یافت.
 
بارسلونا که در لالیگا به نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان هم از گردونه مسابقات حذف شده بود نخستین جام خود را در این فصل کسب کرد.
 
بدین ترتیب لوئیس انریکه به دوران سه ساله خود در پایان بارسلونا پایان داد. این مربی در سال سوم تنها به قهرمانی در کوپا دل ری اکتفا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار