مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و 800 مبلغ به مساجد سراسر استان اعزام شده اند.
کد خبر: ۴۳۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶ 28 May 2017
حجت الاسلام ناصر شکریان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مبلغین علاوه بر طرح مسائل اعتقادی و اخلاقی ، نسبت به مسائل اجتماعی و آسیب های موجود در جامعه نیز روشنگری خواهندکرد.
وی گفت : همچنین مبلغین در ماه مبارک رمضان امسال افراد را برای کمک خیرخواهانه به نیازمندان و دستگیری افراد مستمند دعوت می کنند.
شکریان با تاکید بر این موضوع که امسال نباید هیچ مسجدی در ماه مبارک رمضان بدون مبلغ و روحانی باشد ، از فرمانداران ، بخشداران ، دهیاران و مسئولان شهری و مناطق روستائی خواست تا چنانچه مسجدی را در ماه مبارک رمضان بدون روحانی و مبلغ مشاهده کردند ، موضوع را به ادارات تبلیغات اسلامی شهرها اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان روحانی اعزام شود.
وی همچنین از مسئولان برگزاری مسابقات ورزشی در شب های ماه مبارک رمضان خواست تا مسابقات و برنامه های ورزشی را بعد از برنامه های عمومی مساجد برگزار کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت : پیشنهاد ما این است که روحانی و امام جماعت مساجد در برنامه های ورزشی و فرهنگی محله ها هم حضوری فعال داشته باشند.
استان مازندران دارای سه هزار و 869 مسجد است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار