سه زن شمالي در نخستين هفته از ماه خرداد 96 با اتفاقات تلخ و مرگباري روبرو شدند. تحقيقات نشان داد دو نفر از اين زنان درپرونده هاي جداگانه به قتل رسيده اند و زن سوم نيز پس از سقوط مرموز به رودخانه جان باخته است.
کد خبر: ۴۳۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 27 May 2017
 نخستين جنايت مربوط به قتل فجيع زن جوان چالوسي به دست شوهرش بود.اين جنايت در منطقه تازه آباد شهر چالوس رخ داد و ماموران انتظامي همسر اين زن را به عنوان مظنون دستگيرکردند.سرهنگ عبدالله-منتظري فرمانده انتظامي شهرستان چالوس -در تشريح جزئيات پرونده گفت: مأموران پليس درپي اطلاع ازجنايت، بلافاصله راهي خانه مورد نظرشده و پس از ورود با جسد زني 23 ساله روبه‌رو شدند که چند روزقبل خبر گم شدنش به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شده بود. در ادامه، همسر مقتول به عنوان مظنون دستگير و تحت بازجويي‌هاي فني و پليسي قرار گرفت.تا اينکه به قتل همسرش به دليل اختلاف هاي شديد خانوادگي اعتراف کرد.
 
قتل در معامله عتيقه
معامله عتيقه، انگيزه اي براي قتل زن ميانسال در لاهيجان بود.سرهنگ محمدرضا جعفري خيرخواه -معاون اجتماعي پليس گيلان- در تشريح جزئيات اين حادثه گفت: در پي اعلام مفقود شدن يک زن 46 ساله در لاهيجان، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت. تا اينکه در تحقيقات گسترده پليس ، سرنخ هايي از دو متهم به دست آمد.سرانجام يکي ازآنها در تحقيقات فني به قتل زن 46 ساله اعتراف کرد. معاون اجتماعي پليس گيلان با اشاره به اينکه متهم ٢6 ساله انگيزه جنايت Crime را اختلاف حساب بر سر معامله عتيقه با برادر مقتوله عنوان کرده، افزود: عامل جنايت به همراه همدستش با برادر قرباني جنايت قرار صوري فروش عتيقه گذاشته و بعد از مصرف مواد مخدر در حالي که برادر مقتول مشغول مصرف مواد بوده، خواهر او را با روسري خفه و جسد او را در حاشيه جنگل رها کرده است.سرهنگ جعفري خيرخواه با تأکيد بر اينکه جسد با راهنمايي قاتل کشف شد، خاطرنشان کرد: پس از دستگيري و معرفي متهم به مراجع قضايي، تلاش براي دستگيري همدست وي نيز ادامه دارد.
سقوط به رودخانه
درحادثه اي ديگر زن 30 ساله اي درپي سقوط به رودخانه سردآبرود کلاردشت کشته شد.
زکريا اشکپور سخنگوي مرکز مديريت حوادث وفوريت هاي پزشکي استان مازندران در اين باره گفت: ساعت 16و 55 پنجشنبه 4 خرداد، خبر حادثه جان باختن يک زن در رودخانه کلاردشت به مرکز پيام به غرب استان مازندران اعلام شد.
در اين حادثه زن 30 ساله اي به دليل سقوط در داخل رودخانه در منطقه رودبارک کلاردشت دچار خفگي شده بود که پس از ساعت ها تلاش از آب بيرون کشيده شد اما هنوزعلت اصلي سقوط مرگبارمشخص نيست.
رکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار