فرمانده انتظامي شهرستان چالوس ، در شهرستان چالوس مردي که در اثر اختلافات خانوادگي با همسر خود، وي را به قتل رساند در کم‌ تر از يک ساعت دستگير شد.
کد خبر: ۴۳۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 27 May 2017
به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان چالوس: سرهنگ عبدالله منتظري فرمانده انتظامي شهرستان چالوس بيان داشت: درپي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع قتل در يکي از مجتمع‌هاي مسکوني در شهرستان چالوس، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان سريعا به محل حادثه اعزام شدند.
 
سرهنگ عبدالله منتظري فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در تشريح جزئيان اين خبر گفت: ماموران در مراجعه به محل با جسد زني 23 ساله که چند روز گذشته مفقودي وي به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شده بود، مواجه شدند.
 
وي با اشاره به اين که مقتول چند دقيقه‌اي قبل از تماس‌هاي مردمي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 و با ضربات چاقو از ناحيه شکم و پشت به قتل رسيده بود، خاطر نشان کرد: در ادامه بررسي از صحنه جرم، همسر مقتول به عنوان مظنون دستگير و تحت بازجويي‌هاي فني و پليسي قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي چالوس تصريح کرد: متهم به قتل همسر خود اعتراف کرد و دليل ارتکاب اين جنايت را اختلافات خانوادگي خود با همسرش اعلام کرد.
 
منتظري در خاتمه گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد و تحقيقات پليسي همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار