پيشنهاد مرجع عالیقدر در روند صحیح نظام بانکداری اسلامی
اقایان نایبی و حاجی محمدی طراحان و موسسین بنیاد اقتصاد اسلامی با حضرت آیت الله بطحائی گلپایگانی دیدار کردند. این مرجع عالیقدر پيشنهاد دادند كه نام این مجموعه ارزشمند به نام بنیاد اقتصادی سیرت اسلامی ثبت شود .
کد خبر: ۴۳۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 27 May 2017
 به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار صمیمانه در ابتدا اقای احمد حاجی محمدی گزارشی را در خصوص ظرفیت ها و نیازهای مسائل فقهی و دینی  در روند صحیح  نظام بانکداری اسلامی از نگاه صاحبنظران فقهی و علماء دینی اعلام داشته و در این خصوص با بیان آنکه با ایجاد بنیاد علمی،پژوهشی ،  فقهی و دینی نظام بانکداری اسلامی از نگاه علماء کشورهای اسلامی می توان فرصتی را جهت اجرای قوانین شرعی و دینی در حوزه اقتصاد و نظام بانکداری ایجاد نمود.
 
دیدار طراحان بنیاد اقتصاد اسلامی با آیت الله بطحائی گلپایگانی 
 
سپس حضرت آيت الله العظمی دكتر بطحائي گلپایگانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در ابتدا، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از این حرکت و تاکید بر پیگیری و اجرای  این طرح و تاسیس این بنیاد ارزشمند و حمایت های ارگان ها و وزارت خانه های مرتبط و همچنین اعلام حمایت ایشان در این خصوص ضمن ابراز خرسندی از ايده و تز فكری و اجرایی آقای حاجی محمدی در این خصوص به وی تبريک گفته و از خداوند، سلامتی و موفقيت بيش از پيش مسئلت كرد و همچنين پيشنهاد دادند كه نام این مجموعه ارزشمند به نام بنیاد اقتصادی  سیرت اسلامی ثبت شود .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار