رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام جزئیات جان باختن 2 سرنشین خودروی سمند واژگون شده در هراز، گفت: هم‌اکنون ترافیک هراز در بسیاری از مناطق سنگین و نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۴۳۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 26 May 2017
یوسف جغتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محور هراز نیمه‌سنگین و سنگین گزارش شده است، اظهار کرد: در برخی از مناطق همانند گزنک، آب اسک و پلور بر حجم رفت و آمدها افزوده شده و ترافیک سنگین‌تر از دیگر مناطق اعلام شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه در مناطق پائین‌دست همانند کهرود نیز رفت و آمد خودروها به کندی انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به آغاز روزهای پایانی هفته و عزیمت بسیاری از هموطنان شمال به مناطق ییلاقی و پایتخت‌نشینان به شمال کشور رفته‌رفته بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.
 
این مسؤول با بیان اینکه امروزه هوای منطقه لاریجان آفتابی و مطبوع بوده است و تردد در همه مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی جریان دارد، افزود: ترافیک در دو سمت شمال به جنوب و برعکس در جاده هراز نیز جریان دارد و مشکلی در برقراری ارتباط جاده‌ای وجود ندارد.
 
جغتا با اشاره به واژگونی خودروی سواری سمند در محور هراز، یادآور شد: این حادثه صبح امروز در منطقه بایجان حد فاصله تونل شماره 9 و منطقه خانزاد انجام شد که در گذشته نیز واژگونی‌هایی در این مسیر اتفاق افتاد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با بیان اینکه خودروی سواری سمند حدود ساعت چهار صبح امروز در حال تردد از مسیر جنوب به شمال بود، تصریح کرد: واژگونی این خودرو به دره باعث جان باختن دو هموطن شده است.
 
این مسؤول با اعلام اینکه علت حادثه از سوی عوامل پلیس راه و راهنمایی و رانندگی اعلام شده است، گفت: خواب‌آلودگی، خستگی زیاد راننده و ناتوانی در مهار خودرو از عوامل واژگونی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار