معاون امور شعب پست بانک گفت که این بانک امسال برای ایجاد اشتغال های خرد روستائی حدود 240 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کند.
کد خبر: ۴۳۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 25 May 2017
ایرنا ، محمد رحمانی عصر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از چهار طرح توسعه ای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پست بانک در آمل افزود : این مبلغ سه برابر تسهیلاتی است که سال گذشته پرداخت شد.
 
 

وی گفت که تسهیلات به روستائیان واجد شرایط در بخش های دامداری ، کشاورزی ، فرش بافی و صنایع کوچک خانگی پرداخت خواهد شد.
** 406 شعبه پست بانک در کشور
رحمانی به فعال بودن 406 شعبه پست بانک در کشور اشاره کرد و افزود : حدود هشت هزار و 500 دفتر پیشخوان خدمات دولت در روستاهای کشور با همکاری بخش خصوصی فعال است که هدف اصلی این دفاتر جمع آوری سرمایه های سرگردان در روستاها و پرداخت تسهیلات به روستائیان در همان روستا است.
وی ادامه داد : پست بانک پارسال در روستاهای کشور بیش از 80 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کوچک پرداخت و زمینه اشتغال حدود هشت هزار نفر را نیز فراهم کرد.
رئیس شعبه پست بانک شهرستان آمل هم در این مراسم با بیان اینکه در سال های اخیر با حمایت دولت سطح خدمات بانکی و ارتباطی در روستاهای این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است ، گفت : تاکنون بیش از 100 دفتر پست بانک و پیشخوان خدمات دولت در سطح شهر و روستاهای آمل راه اندازی شده و از این نظر شهرستان آمل در میان شهرستان های برتر مازندران است.
رجبعلی صالحی افزود : در همین راستا تعدادی دیگر نیز متقاضی در آستانه راه اندازی شعبه های جدید در سطح شهر و روستاهای آمل وجود دارد که در ماههای آینده راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از دفاتر روستایی مجهز به خدمات بانکی هستند ، گفت که شعبه های مستقل روستایی در راستای گسترش سیاست های جمهوری اسلامی و ارائه خدمات بانکی در دورترین نقاط کشور ایجاد شده است.
در این مراسم دفاتر خدمات پست بانک در بلوارهای شیخ فضل الله نوری، منفرد نیاکی و شهید مطهری در شهر آمل و روستای ' نوآباد' از توابع بخش دشت سرآمل افتتاح شد.
برای تجهیز و راه اندازی این طرح ها حدود 6 میلیارد ریال هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار