معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از اعزام 405 مبلغ روحانی به مناطق مختلف این استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 24 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حجت ‌الاسلام حشمت الله رستمی  گفت: این تعداد مبلغ از حوزه های علمیه قم و ایلام همزمان با ماه مبارک رمضان در مناطق محروم و روستایی این استان مستقر می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد 155 نفر مبلغ و 50 مبلغه اعزامی از قم و 200 مبلغ و مبلغه بومی استان ایلام هستند، افزود: این افراد به تبلیغ دین و احکام شرعی در طول ماه مبارک رمضان می پردازند.
 
حجت‌ الاسلام رستمی یادآور شد: این مبلغان با هماهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی اعزام و در مدت یک ماه استقرار در مناطق شهری و روستایی ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، آگاهی بخشی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی ، پیشگیری از اعتیاد ، کاهش خشونت و مسائل خانوادگی از اولویت های مباحث تبلیغی آنها خواهد بود.
 
به گفته معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، تعداد مبلغان اعزامی به استان در ماه رمضان امسال نسبت به پارسال تغییری نداشته است.
 
همچنین مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام نیز از اعزام 31 مبلغ روحانی همزمان با ماه مبارک رمضان به این استان خبر داد.
 
حجت الاسلام حسن شهیدی تاکید کرد: از این تعداد 23 روحانی در بقاع متبرکه و زیارتگاه ها و مابقی نیز در مناطق محروم استان مستقر خواهند شد. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار