رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری قاتل فراری پس از ۱۱ سال در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 24 May 2017
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور گفت: در راستای رسیدگی به پرونده های معوقه قتل، شناسایی و دستگیری متهمان متواری، پیگیری پرونده وقوع قتلی در سال ۸۵ در شهر کرمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گذشت مدت زمان زیادی از وقوع قتل اقدامات گسترده ای در جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم صورت گرفت که متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت.

سرهنگ حسن پور بیان داشت: با بررسی شواهد و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، قاتل پس از ارتکاب به قتل با هویت های جعلی در استان های شمالی و غربی کشور به صورت مخفیانه سکونت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی از حضور متهم در شهر کرمان در یک منزل مسکونی استیجاری مطلع شدند، تصریح کرد: با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی و انجام تعقیب و مراقبت شبانه روزی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

سرهنگ حسن پور گفت: در بازجویی های تخصصی پلیس، متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و اعلام کرد در روز حادثه به علت مصرف مشروبات الکلی با ضربات چاقو مقتول را مورد هدف قرار داده و او را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: متهم با صدور قرار بازداشت موقت بازپرس ویژه قتل روانه زندان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار