مشمولین برای دریافت سود سالیانه سهام عدالت باید شماره شبای بانکی مربوط به حساب معتبر و غیرمسدود و به نام خود را وارد سامانه سهام عدالت کنند.
کد خبر: ۴۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 24 May 2017
 مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود سالیانهاین سهام باید یکشماره شبای بانکی مربوط به حساب معتبر و غیرمسدود و به نام خود در یکی از بانکهای عامل کشور را وارد سامانه سهام عدالت به‌نشانی www.samanese.ir کنند.
 
 
بر اساس این گزارش؛ مشمولین سهام عدالت که تا کنون موفق به ثبت شبای بانکی خود در این سامانه نشده‌اند لازم است از فرصت استفاده نموده و حتماً یک شماره شبای بانکی معتبر به نام خود را از طرق مختلف از بانک دریافت و در سامانه ثبت کنند و از تأیید نهایی آن از طریق همین سامانه اطمینان پیدا کنند.
 
گفتنی است هر یک از مشمولانفقط باید شماره شبای خود را در سامانه وارد کند و در هنگام کار با سامانه، شماره شبای شخص دیگری مثل والدین یا فامیل و دوستان را به‌جای شبای خود ثبت نکند.
 
همچنین مشمولین باید پیش از ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه از مسدود یا راکد نبودن حساب بانکی‌شان از طریق بانک اطمینان پیدا کنند.
 
 
به‌علاوه این که مشمولین باید شماره شبای حسابهای بانکی مشترک را در سامانه ثبت ننمایند و حتماً شبای بانکی‌شان متعلق به حسابی باشد که فقط صاحب آن حساب خودشان هستند
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار