«پایتخت ۵» در لوکیشن‌های متفاوت مقابل دوربین می‌رود
کد خبر: ۴۲۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵ 19 May 2017
رکنا: تصویربرداری سریال «پایتخت ۵» که از کنداکتور پخش ماه رمضان حذف شد، در حال در مازندران ادامه دارد و محمود اتحادی، مدیر تولید سریال از لوکیشن‌های متفاوت فصل جدید خبر داد.
 
محمود اتحادی مدیرتولید سریال پایتخت۵ درباره‌ی لوکیشن‌های این سریال در فصل پنج گفت: «ما در این سری از پایتخت لوکیشن‌هایی از جمله مسجد، خانه نقی که این بار از فصل‌های قبل متفاوت است، خانه ارسطو، لوکیشن بوتیک، فروشگاه و آرایشگاه را داریم. در بخش شمال علاوه بر شیرگاه، در ساری و قائم‌شهر نیز تصویربرداری داریم که مجموع کار در این شهرها حدود ۲۵ روز برآورد شده و بعد از آن از شمال خارج می‌شویم. لوکیشن‌ها در این فصل از پایتخت بیشتر و سخت‌تر از فصل‌های قبلی است چون شرایط لوکیشنی متفاوتی در این فصل داریم و حتی این شرایط پایتخت۵ را با سری‌های قبلی پایتخت متفاوت می‌کند.»
 
اتحادی درباره شرایط تصویربرداری پایتخت۵ گفت: «در حال حاضر روز کار هستیم و از صبح تا بعد از ظهر بازیگران مشغول هستند و به دلیل حس و حالی که در فیلمنامه وجود دارد صحنه‌ها را به ترتیب می‌گیریم.»
 
محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال‌حبشی، سلمان خطی بازیگران فصل پنجم سریال هستند.
 
پایتخت۵ که پیش از این قرار بود از اواسط فروردین آغاز شود و برای پخش در شب‌های ماه رمضان آماده شود، به دلیل پیش تولید طولانی به تعویق افتاد و از کنداکتور پخش ماه رمضان حذف شد. تصویربرداری بعد از حدود یک ماه تاخیر از ۲۱ اردیبهشت با حضور علی حمیدی قائم مقام سیمافیلم و همچنین حبیب والی‌نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج کلید خورد و سکانس‌هایی با حضور علی حمیدی و حبیب والی‌نژاد تصویربرداری شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار