روز گذشته در شهران تردد خودروی تک پلاک راز عجیب در پس آن را برملا کرد.
کد خبر: ۴۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴ 19 May 2017
سرهنگ علیرضا یوسفوند رئیس کلانتری 142 کن در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در شهران تردد یک خودروی تک پلاک، به کلانتری 142 کن اعلام شد؛ بلافاصله با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه، خودروی تک پلاک در محل رویت که در بررسی های اولیه مشخص شد، پلاک نصب شده بر روی خودرو فاقد ثبت سرقت Stealing در آگاهی است. 
 
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: مالک پلاک خودرو در توضیح ماجرا گفت که ساکن چالوس بوده و در تاریخ دوم اردیبهشت در استان مازندران شهر چالوس تصادف Crash می کند که یکی از پلاک های خودرویش را در صحنه تصادف به سرقت می برند. 
وی اضافه کرد: به همین دلیل ماموران مجددا به محل پارک خودرو اعزام که مشاهده کردند خودرو در محل رها شده است. مأموران موفق شدند با استعلام گیری از سایر شناسه های خودرو مالک بدنه خودرو را شناسایی و مشخص شد که بدنه خودرو سابقه ثبت سرقت به عنف در شهرستان تنکابن دارد. 
یوسفوند بیان کرد: مالک بدنه خودرو در شرح ماجرا گفت که در ساعت 23:00 مورخه 31ام فرودین امسال در میدان حافظ کرج فرد جوانی را به عنوان مسافر به مقصد چالوس سوار کرد و بعد از اینکه به چالوس رسید ناگهان مسافر از پشت اقدام به گرفتن گردن وی کرد و با تهدید قفل عصایی هر چه همراه داشت مانند مدارک و گوشی تلفن همراه از وی گرفته و با خودرو از محل متواری شد. 
رئیس کلانتری 142 کن افزود: با بدست آمدن سرنخ هایی از سرقت های انجام شده، چهره سارق در شهرستان تنکابن شناسایی شد و بنا بر تحقیقات محلی چهره مظنون نیز در تهران شناسایی شد و مشخص شد که سارق بدنه خودرو همان فردی است که با خودروی تک پلاک در شهران در تردد است. 
وی بیان کرد: با تکمیل شدن پرونده و طی هماهنگی با مقام قضائی، متهم در پاتوقش دستگیر شد. 
یوسفوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به سابقه دار بودن، اقرار کرد که سرقت خودرو را با شگرد تهدید انجام داده است و از ترس اینکه  در بین راه دستگیر بشود یکی از پلاک خودروی تصادفی که کنار جاده متوقف شده بود، سرقت کرده و بر روی خودروی مسروقه نصب کرده است. متهم به همراه خودرو مسروقه تحویل مقام قضائی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار