رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۲۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 18 May 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 4 هزارو35 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراها و 3 هزار و 896 شعبه رای گیری برای رئیس جمهوری پیش بینی شده، اظهار داشت: در مجموع 50 هزار نفر نیرو اعم از نظارت، بازرسی و هیات های اجرایی و امنیتی، کار برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را در این استان بر عهده دارند.
 
 
 
وی، مهمترین وظیفه هیات های اجرایی را صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس و بیطرفی در انتخابات دانست   و گفت: 2 میلیون و 500 هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند.
 
 
 
یونسی تعداد نامزدهای حاضر در رقابت های شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران را 16 هزار و 857 نفر اعلام کرد و گفت : اين تعداد داوطلب براي كسب هفت هزار و 824 كرسي شوراي روستا و 316 كرسي شوراي شهر در حال رقابت هستند.
 
 
 
رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 969 نامزد انتخابات شوراها از ادامه رقابت انصراف دادند، یادآورشد: از مجموع كل داوطلبان ثبت نام شده فقط 411 نفر رد صلاحيت شدند .
 
 
 
به گفته وی در این دوره از انتخابات صلاحیت 93 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران مورد تایید قرار گرفت.
 
 
 
يونسي همچنين از برگزاري انتخابات شوراي اسلامي هشت شهر مازندران به صورت الكترونيكي خبر داد و گفت: در اين هشت شهر تعداد 642 صندوق راي گيري الكترونيكي مستقر خواهد شد .
 
 
 
در این استان 2 میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که 7 اسفندماه 94 برگزار شد، 83 درصد از واجدین شرایط اخذ رای دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار