علی اکبر بهمنش عصر سه شنبه در نشست خبری که در ساری گفت : حضور بیش از 35 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه بویژه بانوان ، جوانان و روستائیان نشان از جایگاه و پایگاه روحانی در میان مردم این استان دارد .
کد خبر: ۴۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 16 May 2017
 
حسن روحانی عصر دیروز دوشنبه به مازندران سفر و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برای هوادارانش سخنرانی کرد.
 
هواداران این نامزد ریاست جمهوری علاوه بر پر کردن سالن محل سخنرانی از سه ساعت پیش از حضور روحانی ، در خیابان ها و کوچه های اطراف نیز از طریق تلویزیون های مداربسته سخنرانی را گوش دادند.
** تکرار استقبال از روحانی در پای صندوق های رای
رئیس ستاد حامیان مردمی دولت در مازندران همچنین در این مصاحبه از مردم استان خواست تا ' حماسه استقبال از روحانی ' را روز جمعه 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای کامل کنند.
وی گفت : انتظار این است که همه شهروندان از حقوق شهروندی خود در تعیین سرنوشت استفاده و بقیه را نیز ترغیب کنند تا در پای صندوق های رای حاضر شوند.
بهمنش گفت : مردم نباید اجازه دهند اشتباه سال 84 که رای ندادن بیش از 18 میلییون نفر سبب روی کار آمدن دولت نهم شد ، در 29 اردیبهشت تکرار شود.
وی گفت : شرکت نکردن در انتخابات سال 84 سبب شد تا سکان اجرایی کشور در دستان کسی قرار بگیرد که همه ما از وضعیت اداره کردن و خسارت های وارد شده به کشور در هشت سال دولت او با خبریم .
او افزود : خسارتی که دولت نهم و دهم به مملکت وارد کرد بیشتر از خسارت جنگ تحمیلی هشت ساله بود و برای برگشت نکردن به مسائل و آسیب های گذشته همه مردم باید بکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شوند .
بهمنش گفت : تک تک آرای مردم در این انتخابات سرنوشت ساز است و نباید کسی احساس کند که یک رای او بی اثر است .
وی افزود : دولت روحانی در این چهار سال از خرابه های بر جای مانده از دولت نهم و دهم آواربرداری کرد و باید این فرصت را داشته باشد تا پس از آواربرداری ، بازسازی را هم انجام دهد.
** دولت یازدهم مظلوم واقع شد
رئیس ستاد حامیان مردمی دولت همچنین از دولت تدبیر و امید به عنوان دولت مظلوم نام برد و گفت : این مظلومیت دولت حتی در درون بدنه دولت نیز مشاهده می شود .
وی افزود : این از مظلومیت دولت است که حتی در انعکاس زحماتش از آواربرداری گسترده خرابه های دولت گذشته به جامعه اطلاع رسانی نشده است .
** ارائه لیست اصلاح طلبان شورای اسلامی شهرهای مازندران
قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران از انتخابات شورای اسلامی شهرها به عنوان انتخاب مهم دیگر مردم نام برد و گفت : اصلاح طلبان استان فهرست نامزدهای مورد نظر خود را تهیه کرده اند .
وی افزود : فهرست اسامی نامزدهای شورای اسلامی شهرهای مازندران مورد حمایت اصلاح طلبان در آینده نزدیک منتشر می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار