رئیس ستاد حامیان و حمایت‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با اشاره به کم‌کاری بسیار مسئولان فعلی گفت: مازندرانی‌ها از عملکرد دولت ‌به‌‌شدت ناراضی هستند.
کد خبر: ۴۲۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، علیرضا جانبازی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتحاد و انسجام بسیار خوبی در جهت حمایت مردمی در استان به وجود آمده است، اظهار داشت: همدلی و شور و نشاط مثال‌زدنی در مردم مازندران برای انتخاب اصلح ایجاد شده است.
 
وی افزود: مردم مازندران به‌واسطه کم‌کاری‌های مسئولان تدبیر و امید دچار مشکلات فراوانی بوده و کشاورزی مازندران دارای بحران شدیدی شده است.
 
جانبازی بیان کرد: مردم مازندران از عملکرد دولت تدبیر و امید در مازندران به‌شدت ناراضی هستند و تعطیلی صنایع و گردشگری مازندران مشهود است.
 
رئیس ستاد حامیان و حمایت‌های مردمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مازندران خاطرنشان کرد: مردم مازندران هوشیار بوده سره را از ناسره تشخیص دادند.
 
جانبازی با اشاره به کناره‌گیری انقلابی ‌قالیباف به‌نفع حجت‌الاسلام رئیسی عنوان داشت: قالیباف به‌عنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس و یکی از مدیران جهادی و تأثیرگذار کشور به‌منظور تقویت جبهه انقلابی اقدامی در خور تحسین صورت داد.
 
جانبازی گفت: مسئولان ستاد قالیباف در مازندران پس از کناره‌گیری او به‌نفع حجت‌الاسلام رئیسی به‌تأسی از قالیباف به حمایت از کاندیدای جبهه انقلابی پرداختند.
 
وی افزود: پس از اعلام حمایت تمام‌قد قالیباف از حجت‌الاسلام رئیسی انسجام مثال‌زدنی در استان ایجاد شده ‌و اتحاد نیروهای پرتلاش و انقلابی بیش از پیش ملموس است.
 
جانبازی با تقدیر از مسئولان ستاد قالیباف در مازندران گفت: حمایت‌های بی‌شماری از سوی ستاد قالیباف در جهت حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در استان صورت گرفته است.
 
رئیس ستاد حامیان و حمایت‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مازندران با دعوت از تمامی اقشار جامعه مازندران پای صندوق‌های رأی به‌منظور ناامید کردن دشمنان ایران، ابراز امیدواری کرد: مردم ایران اسلامی آگاه بوده و با هوشیاری و درک کامل از برنامه‌های کاندیدا و اقدامات صورت‌گرفته پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و رئیس جمهوری مقتدر و چاره‌اندیش را انتخاب خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار