فردی که با جعل عنوان وکالت در قائمشهر یک میلیارد و 300 میلیون ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر و پرونده اش به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان رفت.
کد خبر: ۴۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 15 May 2017
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری مازندران ، این فرد که ' م.ج ' نام دارد ، به دلیل مشکلات اداری و قضایی از یکی از ادارات اخراج شده بود و با سوء استفاده از موقعیت سابق و اطلاعات حقوقی و اداری همچنین ارتباطات دوستانه با همکاران، خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی می کرد.
 
بر اساس این گزارش ، متهم با ظاهری آراسته در مجموعه های قضایی شهرستان های قائمشهر، بابل و آمل حاضر و با در اختیار گرفتن برگه های وکالت برخی وکلا نسبت به تنظیم قرارداد وکالت با آنها اقدام و ضمن تحصیل وجوهی به عنوان حق الوکاله و هزینه دادرسی از مردم ، اقدام به کلاهبرداری کرده است.
متهم پس از دستگیری توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و انجام تحقیقات اولیه و شناسایی تعدادی از شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر معرفی و در حال حاضر با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می برد.
این گزارش حاکیست که متهم به اتهاماتی مانند قبول پرونده و پیگیری امور قضایی، دریافت هزینه دادرسی و حق الوکاله به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال و حتی چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به عنوان وکیل اقرار کرده است.
بر اساس این گزارش ، پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر باز است و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.
هفته پیش نیز فردی که از سال 88 به بعد با جعل عنوان قاضی از مردم مازندران کلاهبرداری می کرد ، دستگیر شد.
این قاضی جعلی با نام ' ع.ی ' با عناوین جعلی چون بازپرس ویژه قتل ، قاضی دادگستری استان ، بازپرس ویژه قوه قضائیه و پرسنل حفاظت و اطلاعات با فریب مردم از آنان کلاهبرداری می کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار