نمایش شاد و موزیکال علیمردان خان در بابل تا ۲۸ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۴۲۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰ 15 May 2017
 باشگاه خبرنگاران جوان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل اعلام کرد نمایش شاد و موزیکال علیمردان خان به کارگردانی پارسا کامکار که برگرفته از نمایشی است که در سال ١٣٧٧ اجرا شده بود، در بابل با حضور هنرمندان جوان این شهر به روی صحنه رفت.
 
نمایش علیمردان خان با محوریت اخلاقی، قصه پسرک بی‌ادبی است که خانواده و اطرافیان خود را اذیت می کند و برای آنها مشکلاتی را بوجود می آورد، اما اتفاقاتی رخ می دهد که این پسر بی ادب، سر به زیر و مودب می‌شود.
 
مرضیه عبدی، سپیده محمدپور، زهرا رجبیان، شهرزاد رمضانی، ملیکا کامکار، حامد رستمی، عارف بخشی، مریم احمدی، فاطمه زهرا یاسمی، سارا قاسمیان، سینا فلاح، علیرضا نوری و پارسا کامکار بازیگران این نمایش هستند.
 
بنا بر این گزارش سینا فلاح مدیر تدارکات، مرضیه عبدی منشی صحنه، سارا قاسمیان بازیگردان، سیده طاهره قاسمیان طراح لباس، کیمیا اقبالیان گریم، زهرا رجبیان و سپیده محمدپور نور و صدا ، شهرزاد رمضانی سرپرست گروه از عوامل اجرایی این نمایش هستند.
 
لازم به ذکر است:این نمایش از ١٩ تا ٢٨ اردیبهشت، در سالن نمایش مجتمع فرهنگی سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل ساعت ١٨:٣٠ به روی صحنه می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار