تکواندوی ایران که بعد از حضور مهدی بی باک در راس کادر فنی از حاشیه ها عبور کرد و یک تیم یکدست و بی حاشیه را روانه مسابقات یونان کرد و توانست با اقتدار قهرمان این مسابقات شود، در روزهای اخیر دچار حادثه عجیب و غریبی از سوی یکی از ملی پوشان شده است که امیدواریم دیگر هرگز شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.
کد خبر: ۴۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 14 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از ورزش 3 مهدی خدابخشی که پیش از این سابقه قهرمانی را در کارنامه خود دارد بعد از آنکه در یک وزن بالاتر در مسابقات جام تکواندو ریاست جمهوری یونان حضور پیدا می کند، با حذف مقابل حریف خود، موفق عمل نمی کند.

 

پس از اردوی تیم ملی در یونان، مهدی بی باک سرمربی جوان و موفق تیم ملی تکواندو که در بدو حضورش علاوه بر اینکه توانسته با مدیریت خوب خود نظم و انضباط را بر تیم حاکم کند موفق شد نتایجی عالی و درخور تیم ملی ایران کسب کند و تیم ملی تکواندو را قهرمان تورنمنت یونان کند.  بی باک که از قهرمانان افتخار آمیز  گذشته تکواندو ایران است و به خاطر اخلاق خوبش هنوز محبوبیت زیادی بین مردم دارد، علیرضا نصرآزادانی را نیز که او هم از قهرمانان خوش اخلاق سابق ایران است در کنار خود به عنوان دستیار در تیم ملی دارد.

 

ماجرا از این قرار است که بعد از مسابقات یونان سرمربی تیم ملی از خدابخشی می خواهد با توجه به شرایط تاکتیکی تیم و البته کسب نتایج ضعیف به وزن سابق خود برگردد که مهدی خدابخشی از این تصمیم سر باز می زند. پس از کشمکش های فراوان، بی باک با توجه به هدفش در برقراری عدالت از خدابخشی می خواهد که در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند که او از این تصمیم سر باز می زند و با نهایت بی احترامی اردو را ترک می کند.


خدابخشی بعد از چند روز با واسطه برخی از پیشکسوتان و پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، برای انتخابی تیم ملی به اردو باز می گردد و بعد از هماهنگی تاتامی مسابقه و داوران و فراهم کردن تمام شرایط برای برگزاری انجام  مسابقه، روی تاتامی حاضر می شود ولی با بی احترامی به تماشاچیان و داوران و ملی پوشان از انجام مسابقه سر باز می زند. این اتفاق عجیب و غریب که فقط در ورزش ایران ممکن است اتفاق افتد با تعجب همگان صورت می گیرد.

 

خدابخشی و تمام ملی پوشان در تمام رشته ها باید بدانند که هیچکس از ایران و پرچم ایران بزرگتر نیست و این بی احترامی فقط به سرمربی  و رئیس فدراسیون که همگی با زحمات شبانه روزی در تلاش هستند تا برای ایران افتخار به دست آورند نیست بلکه بی احترامی به جامعه تکواندو و جامعه ورزش و تیم ملی و مردم است. خدابخشی در اردوی تیم ملی به تعدادی از ملی پوشان نیز توهین کرده و حتی در برخی موارد کار بالا گرفته بود که با کوتاه آمدن و وساطت مربیان ختم شده بود باید یاد بگیرد که هنوز در ابتدای راه است و نظم و انضباط از هر چیزی بالاتر است.

 

این ملی پوش که در مسابقات یونان حتی نتوانست به مراحل بالا برسد و در المپیک ریو در کسب مدال ناکام ماند حالا معلوم نیست بر چه اساسی و با چه کارنامه  این بی احترامی ها و رفتار زشت را در تیم ملی  به وجود آورده است. امیدواریم مسئولان ورزش و فدراسیون از این اتفاق به سادگی عبور نکنند و با حمایت از مربیان و کادر فنی باعث تکرار این اتفاقات تلخ نشوند. اگرچه پولادگر رییس فدراسیون تکواندو همیشه در تلاش است تا علاوه بر موفقیت برای کشور نظم و انضباط را در تیم های ملی به وجود آورد که انصافاً هم در این زمینه موفق عمل کرده است.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار