اگر همیشه به در خواست خانواده، دوستان و همکارانتان پاسخ مثبت بدهید چگونه می توانید به اهدافتان برسید. گاهی اوقات، حتی اگر سخت باشد،" نه " گفتن را یاد بگیرید و به کار ببرید.
کد خبر: ۴۲۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 08 May 2017
به گزارش رسانه تابش كوثر هنگامی که میخواهید به موفقیت برسید بیشتر تمرکز شما بر روی چیزهایی است که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید که به زندگیتان بیافزایید، مانند پیدا کردن یک مربی یا یادگیری یک مهارت جدید.اما این مورد را فراموش کرده اید که برای رسیدن به موفقیت باید بعضی چیز ها را از زندگیتان دور کنید. سايت تخصصي ماش ايبل ۱۲ مورد را بيان كرده كه در ادامه مي آيد:
۱- ترک عادات بد
همه ما در زندگی خود عادات بدی داریم. برای رسیدن به موفقیت در وهله اول سبک زندگی ناسالم خود را ترک کنید. این رفتار ناسالم می تواند شامل تماشای بیش از حد فوتبال باشد یا خوردن غذاهای ناسالم و یا حتی خوابیدن کوتاه مدت در شبانه روز. این عادات بهره وری روزانه شما را کم می کنند. بنابراین اگر مفید نیستند پس چگونه می توانند شما را به موفقیت برسانند؟
۲- انجام ندادن هر کاری به تنهایی
هر کاری را به تنهایی انجام ندهید. مهم نیست که چقدر باهوش یا دانا هستید، شما نمی توانید هر کاری را به سادگی و به تنهایی انجام دهید.
۳- بهانه نیاورید
افرادي كه در شرايط اقتصادي موفق هستند از ضعف ها و شکست هایشان به عنوان بهانه استفاده نمی کنند. آن ها خود را برای هر کاری پاسخگو می دانند و به جای اینکه بهانه آورند بر روی راه های کسب موفقیت تمرکز می کنند
۴- هشدارها
ما همه به دنبال راه هایی برای میان بر زدن به سمت موفقیت هستیم. بدانید که این روش ها هرگز عملی نمی شوند. موفق شدن مانند یک شب ثروتمند شدن نیست.
۵- چسب زخم
یک مشکل دیگر در انجام عادات و خطاهایمان این است که از عادات بد به عنوان مرهم برای مقابله با غم و اندوه استفاده کنیم، مانند سیگار کشیدن ، زیاده روی در غذا خوردن و ... این ها ممکن است احساس رضایت ایجاد کنند، اما کوتاه مدت است
۶- عملکرد چندگانه نداشته باشید
به رغم تصور غلط که انجام چند کار همزمان بهره وری را افزایش می دهد، ثابت شده است که عملکرد چندگانه در تاثیر گذاری سودمند نا مناسب است. زیرا مغزمان نمی تواند بر هر کدام از کارها به خوبی متمرکز شود.
۷- عدم نیاز به تایید دیگران
وقت خود را برای جلب رضایت دیگران از دست ندهید. چون باعث از بین بردن انرژی تان می شود.
۸- طرز فکر ثابت شما
بر اساس پژوهشی از روانشناسان دانشگاه استنفورد، افراد با طرز فکر ثابت معتقدند که صفات همچون هوش یا استعداد ثابت هستند، به این معنی که آنها نمی توانند این صفات را تغییر دهند و این مانع پیشرفت آن ها می شود.
۹- دیر بیدار شدن
زمانی که شما یک ساعتی را برای بیدار شدن تنظیم می کنید در واقع خودتان را متعهد می کنید. اما با انجام ندادن این کار احتمالا شما با عجله از خانه خارج می شوید و این دقیقا کاری است که باید از آن اجتناب کنید.
۱۰- یاد گرفتن پاسخ " نه " گفتن
اگر همیشه به در خواست خانواده، دوستان و همکارانتان پاسخ مثبت بدهید چگونه می توانید به اهدافتان برسید. گاهی اوقات، حتی اگر سخت باشد،" نه " گفتن را یاد بگیرید و به کار ببرید.
۱۱- در انتظار خوشبختی بودن
افراد موفق برای رسیدن به موفقیت به انتظار نمی نشینند. آن ها همیشه برای پیدا کردن فرصت ها تلاش می کنند.
۱۲ ولخرجی نکردن
افراد موفق مقتصد و صرفه جو هستند و اهل ریخت و پاش و ولخرجی نیستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار