مسئول ستاد حاميان مردمي حجت الاسلام رئيسي در مازندران گفت: در 22 شهرستان 44 ستاد مردمي شهرستاني تشکيل شده و بيش از 30 کميته در دستور کار قرارگرفته است.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰ 05 May 2017
 عليرضا جانبازي شامگاه پنجشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه مازندران گفت: در دولت گذشته در حوزه اجتماعي و فرهنگي برنامه هاي خوبي اجرا شد که بسياري از اين اقدامات موجب شد از مهاجرت روستائيان به شهر جلوگيري شود و اعطاي وام به روستائيان زمينه عمران و آباداني روستاها را فراهم کرد.
وي با بيان اينکه حجه السلام رييسي جناح خود را فرا جناحي عنوان کردند به طوريکه امروز حتي دوستان اصلاح طلب آمدند و از ما مجوز خواستند براي تشکيل ستاد ستاد اصلاح طلب اصولگرايي که حامي رئيسي هستند.
مسئول ستاد حاميان مردمي حجه الاسلام رئيسي در مازندران در پاسخ به اينکه آقاي رييسي براي رياست جمهوري سابقه اجرايي ندارد، گفت: آقاي روحاني هم مسئوليت اجرايي نداشتند در حالي دوستان رقيب از اين موضوع بر عليه آقاي رييسي استفاده مي کنند.
وي ادامه داد: همدلي و مشارکت در همه ستادها وجود دارد و همه ستاد ها در عرض يکديگر حرکت مي کنند و در تشکيلات جمنا بحث بر اين بود که در نهايت يک نفر بماند جامعه روحانيت و مدرسين از حجت الاسلام رئيسي حمايت کردند.
وي افزود: در ماندن يک کانديدا از جمنا نظر سنجي ها هم مهم است و اگر قاليباف جلو باشد رئيسي کنار مي کشد.
جانبازي با بيان اينکه بين دو کانديداي جمنا ميثاق نامه اي که بسته شده باشد امضا نشده، افزود: ممکن آقاي قاليباف بماند.
مسئول ستاد حاميان مردمي ستاد حجت الاسلام رئيسي در مازندران، با اشاره به اينکه اصلاح طلبان بحث عبور از روحاني را مطرح کردند و تا قبل از اين قرار نبود ستادي براي جهانگيري فعال شود.
جانبازي، در بحث نظارت بر صندوق ها گفت: به تعداد صندوق هاي شهرها و روستاها و صندوق ها ي سيار نمايندگان نامزدها در سر صندوق ها حضور دارند.
وي افزود: ستاد ما ستاد مردمي است، ارتباطات خوبي در جامعه ايجاد شده و عصر روز شنبه 16ارديبهشت ماه ستاد مردمي حجه الاسلام رئيسي در خيابان فرهنگ با حضور حجه الاسلام قاسمي امام جمعه موقت ساري افتتاح مي شود.
جانبازي از سفر حجه الاسلام رئيسي در 24 ارديبهشت ماه به مازندان خبر داد و گفت: همواره آراي مردم مازندران در انتخابات اثرگذار بوده تا الان مردم مازندران با بصيرت ورود کردند و حماسه آفريدند.
منبع خبر: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار