فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در شناسایی و دستگیری ۸ آدم ربا خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 25 April 2017
مهر، سرهنگ محمدحسن محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مادر و دختری در بخش رودهن شهرستان دماوند، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی متهمان و آزادی گروگان ها تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.
 
بالاترین مقام انتظامی شهرستان دماوند افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم، تحقیقات و بررسی پلیسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات خانوادگی بوده است.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با به کارگیری تمام امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده، هشت آدم ربا را دستگیر و هر دو گروگان را آزاد کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات خانوادگی، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان، نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.
وی گفت: این متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند تا قانون به پرونده آن ها رسیدگی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار