نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فاصله زمانی چهار روزه برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از سوم تا ششم اردیبهشت است و داوطلبان تا فردا فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۴۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 25 April 2017
خبرگزاری صداوسیما، محمدجواد کولیوند افزود: معترضان به عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات در بخش ها باید اعتراض خود را به هیئت نظارت مستقر در شهرستان مربوط انعکاس دهند.
 
وی ادامه داد: به همین ترتیب هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان نیز به شکایات رسیده از عملکرد هیئت های نظارت در سطح شهرستان های البرز رسیدگی می کند.
کولیوند ادامه داد: ستاد متمرکزی نیز در سطح کشور بر عملکرد هیئت های نظارت استان ها نظارت می کند .
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تاکید بر انتخاب افراد متخصص و باتجربه برای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر، گفت: همواره در هر مقطعی از فعالیت شوراها، با بروز مسائل و مصادیق مختلف چون خلأ قانون، عدم توان برخورد با حوادث و موضوعات دیگر، شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد انتقاد قرار می‌گیرد، هرچند نقص قوانین شوراها را رد نمی‌کنیم و اصلاح آن را در دستور کار قرار داده‌ایم اما مشکلات اصلی با ارائه لایحه واحد انتخابات حل می‌شود.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارائه لایحه واحد انتخابات ازجانب دولت به مجلس، می تواند شرایط انتخابات شوراها را تسهیل و شفاف کند، در این صورت نمایندگان نیز قادر به اصلاح قوانین و قواعد مربوط خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار