رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در شهر ساری اخلاق مداری و رعایت قانون را مهم ترین شاخصه تبلیغاتی ستادهای این نامزد ریاست جمهوری اعلام کرد. مهدی احمدی فولادی گفت که دولت تدبیر و امید در چهار سال اول موفقیت های خوبی در حوزه اقتصادی و سیاست خارجی و سایر بخش ها داشته و کارهای ناتمام دولت باید در دوره دوم تکمیل شود.
کد خبر: ۴۱۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 24 April 2017
 ایرنا ،وی افزود : همه ما باید با اطلاع رسانی مناسب عملکرد دولت تدبیر و امید بتوانیم بار دیگر روحانی را با رای بالاتر از گذشته انتخاب کنیم.
رئیس شورای راهبردی ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران هم گفت : رقبای انتخابات روحانی با بداخلاقی انتخاباتی و تخریب به دنبال کاهش آرای این نامزد انتخاباتی در دور دوم رئیس جمهوری هستند.
حسین روزبهی افزود : ما به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید در استان باید با اطلاع رسانی درست خدمات دولت یازدهم به مردم و تشویق آنها به مشارکت در انتخابات، جلوی این برنامه را بگیریم.
همزمان با افتتاح ستاد مرکزی روحانی در ساری ، در روزهای آینده ستادهای شهرستانی این نامزد دوازدهمین دوره رئیس جمهوری درمازندران راه اندازی می شود.
روحانی در یازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری از یک میلیون و 800 هزار آرای ماخوذه رای دهندگان مازندرانی موفق شده بود یک میلیون و 80 هزار رای را به خود اختصاص دهد.
محمد باقر قالیباف با کسب 280 رای رتبه دوم را در آن زمان داشت.
اگرچه تاکنون ستاد انتخابات پنج نامزد دیگر دوازدهمین دوره رئیس جمهوری در مازندران فعال نشده، ولی محمد باقر قالیباف و مصطفی میرسلیم 2 نامزد این دوره از انتخابات برای تبلیغات به مازندران سفر کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار