تیم فوتبال پرسپولیس که با تساوی برابر الریان کار خود برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را سخت کرده بود برابر الهلال هم به تساوی رسید تا شانس صعودش کمتر شود.
کد خبر: ۴۱۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 24 April 2017
 مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال در دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس عمان آغاز شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
در نیمه اول شاگردان برانکو برتر از حریف بودند و صاحب چند موقعیت هم شدند اما حملات این تیم آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه حریف عربستانی را با خطر جدی مواجه کند.
 
نیمه دوم هم برانکو و شاگردانش به قصد رسیدن به پیروزی وارد زمین شدند و برای رسیدن به این مهم تلاش زیادی انجام دادند اما دفاع خوب الهلال که برای تساوی به میدان آمده بود اجازه بازشدن دروازه را نداد.
 
پرسپولیس در چند مقطع می توانست دروازه الهلال را باز کند اما دروازه بان حریف واکنش های زیبایی داشت. در یکی از این صحنه ها پاس وحید امیری پشت مدافعان الهلال به طارمی رسید و او هم ضربه خوبی به توپ زد اما دروازه بان حریف با واکنشی عالی توپ را به کرنر فرستاد.
 
در دقایق پایانی این دیدار بازیکنان پرسپولیس که خسته شده بودند و برانکو هم تعویضی انجام نداده بود تلاش زیادی کردند تا دروازه الهلال را باز کنند. در دقیقه ۸۳ این دیدار پاس طارمی به علیپور رسید که ضربه محکم این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
 
الهلال با این تساوی ۹ امتیازی شد و تا حدود زیادی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد. پرسپولیس هم با ۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند و البته شانسش برای صعود کاهش یافته است. با این حال باید منتظر نتیجه پایانی دیدار الریان قطر و الوحده امارات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار