استاندار مازندران گفت: مازندران از لحاظ اقتصادی، بهداشت و درمان نسبت به استان های دیگر برتری دارد و همین عامل با چاقی مردم در ارتباط است و شاید لاغر بودن سایر استان ها به دلیل قناعت در زندگی مردم باشد.
کد خبر: ۴۱۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 23 April 2017
 ایسنا، ربیع فلاح جلودار  در مجمع استانی سلامت در محل سالن شماره یک استانداری مازندران با بیان اینکه در سال های گذشته واقعیت های جامعه در حوزه سلامت بیان شده است، گفت:پس از انقلاب اسلامی رعایت توازن و تعادل در رسیدگی به جامعه سبب بهبود وضعیت بهداشت و درمان شد.
 
 استاندار مازندران با بیان اینکه امنیت و سلامت دو محور در آموزه های دینی هستند، اضافه کرد: در حال حاضر امنیت کشور در سطح بالایی قرار دارد و موفقیت دانشگاه علوم پزشکی در بخش سلامت وابسته به همکاری سایر دستگاه ها است.
 
وی با اشاره به اینکه پس از برجام دسترسی کشور به بازارهای جهانی بهتر شده است، افزود: در حال حاضر یکی از مهم ترین مسایل سلامت در بخش گیاه شناسی و تغذیه است.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه حفظ محیط زیست استان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت:در حال حاضر رودخانه های مازندران آلوده است و رستوران های استان در وضعیت نابهنجاری قرار دارند؛ باید برنامه های فرهنگی و اجتماعی حوزه سلامت را ادامه دهیم تا وضعیت رودخانه ها بهتر شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در بیشتر فعالیت های اجتماعی و خدماتی امروز رشد خوبی وجود داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار