تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل که در اعتراض به رأی کمیته انضباطی قرار بود در دو دیدار باقیمانده لیگ دسته اول شرکت نکند، از تصمیم خود صرف‌نظر کرد.
کد خبر: ۴۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 23 April 2017
پنجشنبه هفته گذشته جواد حسن‌زاده امیری قائم‌مقام باشگاه خونه‌به‌خونه بابل در اعتراض به رأی کمیته انضباطی مبنی بر تکرار دیدار این تیم مقابل نساجی قائم‌شهر، اعلام کرد که خونه‌به‌خونه در دو دیدار باقیمانده لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد اما اکنون این باشگاه از تصمیم خود صرفه‌نظر کرده و قرار است به مسابقات ادامه دهد.
 
میرشاد ماجدی سرپرست تیم خونه‌به‌خونه با تأیید این خبر اظهار کرد: مالک باشگاه خونه‌به‌خونه با وجود اینکه چند روز گذشته پدر بزرگوارش را از دست داده‌ و شرایط روحی خوبی ندارد اما دستور داد که به خاطر فوتبال ایران و روح جوانمردی در دو دیدار باقیمانده شرکت کنیم. ما هنوز هم معتقدیم رأی کمیته انضباطی عادلانه نبوده و تصمیماتی غیرفوتبالی در این مورد اتخاذ شده وگرنه اگر تصمیمات فوتبالی بود همان رأی نخست که با گزارش ناظر مسابقه و داور گرفته شده بود، باید عملی می‌شد.
 
وی گفت: همه مردم بابل از رأی کمیته انضباطی ناراحت هستند اما همان‌طور که گفتم به احترام جامعه فوتبال و فوتبال پاک به مسابقات ادامه خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار