عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: در «بهین‌یاب» فعالیت‌های انجام شد که اعلام شد برای حفظ اشتغال و سرمایه موجود بود که من این موضوع را قبول ندارم و شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است.
کد خبر: ۴۱۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 21 April 2017
 بلاغ، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با گلایه از روند فعالیت‌های البرز مرکزی، اظهار کرد: فعالیت‌های البرز مرکزی در چارچوب صورت‌جلسات اجرایی نشد، از اجرایی‌شدن زغال‌شویی تقدیر می‌کنم اما به ظرفیت 500 هزار تنی آن چقدر زغال می‌دهیم.
 
وی بیان اینکه وضعیت کک‌سازی سوادکوه با موانع سازمان محیط زیست روبرو است و محیط‌زیست به اندازه کافی ما و مردم را برای راه‌اندازی کک‌سازی اذیت کرد، افزود: 12 میلیارد اعتبار به دلیل موانع محیط‌زیست در سال گذشته از دست رفت و قول و قرارهایی که انجام شده بود و مقرر شد تا نظر استاندار مازندران بیان شود و بر خلاف صورت‌جلسات، مدیرکل جدید محیط زیست نامه دیگر برای رئیس سازمان محیط زیست ارسال و نظر مخالفت معاون سازمان محیط‌زیست برای اجرای کک‌سازی صادر شد.
 
نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من و دکتر ادیانی در موضوع کک‌سازی، کوتاه نمی‌آییم و اگر لازم باشد از رییس جمهور طرح سؤال خواهیم کرد، تصمیمات خانم ابتکار مردم را اذیت کرده است.
 
رضیان وضعیت اشتغال شهرستان سوادکوه را نابه‌سامان دانست و تصریح کرد: ظرفیت اشتغال‌زایی زغال‌شویی از قبل تکمیل شده بود و بسیاری از مردم انتظار معرفی نیرو داشتند و در حوزه‌های دیگر البرز مرکزی باید برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی‌شدن طرح‌ها انجام شود.
 
وی خواستار توجه لازم به حقوق کارگران معادن البرز مرکزی شد و اظهار کرد: کارگران البرز مرکزی با کمترین مزد کار می‌کنند و ما نمایندگان هم پیگیر پول زغال از ذوب آهن اصفهان هستیم.
 
نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به وضعیت پارک جوارم اشاره و خاطرنشان کرد: درباره پارک جوارم توسط سرمایه‌گذار، قول و قرارهای انجام شد و سرمایه‌گذارانی هم پیدا شدند و چون در اختیار سرمایه‌گذار موجود است باید مدیریت شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال شهرک صنعتی شور‌مست سوادکوه، گفت: در «بهین‌یاب» فعالیت‌های انجام شد که اعلام شد برای حفظ اشتغال و سرمایه موجود بود که من این موضوع را قبول ندارم و شهرک صنعتی شورمست تقریبا تعطیل است.
 
رضیان به زیرساخت‌های ورزشی حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: 16 سالن ورزشی نیمه کاره در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی وجود دارد که پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.
 
وی ادامه داد: برقی کردن قطار تهران گرگان و پیگیری برای استفاده از فلورین هم در دستور کار قرار دارد.
 
نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با بیان اینکه اگر قرار باشد که همگان تأیید شوند، دیگر نیاز به هیئت اجرایی و نظارت نبود، به افزایش اقتدار پایدار نظام با برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات با حضور پرشور مردم موجب سربلندی نظام می‌شود و دشمن تلاش می‌کند که بی‌اعتمادی مردم را گسترش دهد که این نقشه دشمن با حضور گسترده مردم عقیم می‌ماند.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از برگزاری سه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار