خوشبختانه مسئولین عراق نهایت همکاری را با زائرین ایرانی دارند که این حرکت آنان جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۴۱۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 21 April 2017
به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم را ستاد کاروان پیاده اربعین حسینی مازندران با همکاری دستگاههای اجرایی مختلف از جمله استانداری برگزار کرد و در آن با اهدای لوح و هدایا ، از 14 خادم عراقی و 30 خادم و خیر مازندرانی تجلیل شد.
 
 

مسئول ستاد کاروان پیاده اربعین حسینی مازندران در این مراسم گفت : موکب های مازندران در اربعین سال گذشته توانستند 34 هزار و 250 نفر اقامت را در کربلا به مدت 12 روز خدمت رسانی کنند که از این تعداد 6 هزار و 700 نفر زن و بقیه مرد بودند.
محمد حسین طبرستانی راد افزود : در اربعین سال گذشته حدود یک میلیارد و 300 میلیون ریال و همچنین 12 تن برنج از طریق نذورات و خیرین به ستاد اربعین مازندران اهدا شد.
وی ادامه داد : درمانگاهی که موکب داران مازندران در کربلا برپا کردند ، به صورت رایگان به 6 هزار و 300 زائر خدمت رسانی کرد.
امام جمعه بابل هم در این همایش گفت : خوشبختانه مسئولین عراق نهایت همکاری را با زائرین ایرانی دارند که این حرکت آنان جای قدردانی دارد.
حجت الاسلام حسن روحانی با قدردانی از کسانی که ستاد پیاده روی اربعین حسینی را راه اندازی کردند ، افزود : این حرکت یک اقدام ارزشمندی است که باید برای سال های آینده ادامه یابد.
وی گفت : آن چیزی که همه ما باید بدانیم این است که باید تلاش کنیم که مراسم اربعین حسینی جهانی شود و تمام کشورهای مسلمان دنیا بتوانند در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار