پارس جم به صدر رسید/ ملوان برای بازگشت به لیگ برتر به چالش خورد
هفته سی ودوم لیگ آزادگان با برگزاری ۹ دیدار در حال پیگیری است که تاکنون در مهمترین دیدار سپیدرود در مقابل ایرانجوان بوشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد.تیم خونه به خونه که تا همین یکی دو هفته پیش هنوز شانس صعود به لیگ برتر داشت، در یک بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی فجر سپاسی متوقف شد تا عملا حتی روی کاغذ هم شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشد. نساجی که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفت و از بالای جدول به سمت میانه جدول سقوط کرد، در یزد و مقابل فولاد هم پذیرای شکست شد.
کد خبر: ۴۰۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 17 April 2017
به گزارش تابناک مازندران،  در دیدارهای این هفته،‌ سپیدرود نتوانست مقابل ایرانجوان دست پر از زمین بازی خارج شود و به تساوی قناعت کرد. با این نتیجه آنها این خطر را احساس می‌کنند که با پیروزی پارس جنوبی یا ملوان در دیگر بازی این هفته،‌ صدر جدول رده بندی را از دست بدهند.
 
توقف خونه به خونه در خانه و شکست نساجی
سپیدرود رشت یک – ایرانجوان بوشهر یک
 
رشتی‌ها که این دیدار را سخت‌ترین دیدار از سه دیدار آخرشان می‌دانستند، در این بازی دست‌شان از پیروزی کوتاه ماند و درحالی که یک بر صفر از بوشهری‌ها پیش بودند، با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. در این دیدار ابتدا حسین کعبی در دقیقه ۳۴ سپیدرود را پیش انداخت ولی در ادامه کار حجت اسلامی در دقیقه ۴۸ بازی را به تساوی کشاند.
 
با این نتیجه سپیدرود ۵۸ امتیازی شد و فعلا صدرنشین باقی ماند و باید منتظر نتیجه دیدار پارس جنوبی و ملوان بماند. ایرانجوان هم با ۳۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.
 
آلومینیوم اراک یک – گل گهر سیرجان یک
 
گل گهری‌ها که امید داشتند با پیروزی در این دیدار بتوانند امیدهای خودشان برای لیگ برتری شدن را زنده نگه دارند، به این هدف نرسیدند و با توقف مقابل شاگردان مهدی پاشازاده دیگر باید چشم به شگفتی داشته باشند تا به لیگ برتر برسند. در این دیدار روح الله عرب در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی برای آلومینیوم اراک و محمد امین حاجی زاده در دقیقه ۵۳ برای گل گهر سیرجان گلزنی کردند.
 
با این نتیجه گل گهر ۵۴ امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند. آلومینیوم ارک هم با ۴۷ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
 
نتیجه دیدارهای دیگر هفته سی و دوم لیگ آزادگان به شرح زیر است:
 
فولاد یزد یک – نساجی مازندران صفر
 
گل: عباس یحیی بیگی (۳۲، پنالتی) برای فولاد یزد
 
مس رفسنجان یک – بادران تهران ۲
 
گل‌ها: احسان پیرهادی (۶۹) برای مس رفسنجان و مصطفی نوروزی (۲۸ و ۷۵) برای بادران تهران
 
خونه به خونه بابل یک – فجر سپاسی یک
 
گل: روح الله باقری (۱۰) برای خونه به خونه بابل و علی غلامرضا پور (۶۵) برای فجر سپاسی
 
راه آهن یزدان یک – مس کرمان صفر
 
گل: کریم ابراهیمی (۵۴) برای راه آهن
 
اکسین البرز یک - نفت مسجد سلیمان یک
 
 پارس جم 2 - ملوان صفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار