وفتی به تولید بها داده نمی شود
عدم توجه مسئولان به تولید از یک سو و واردات بی رویه از سوی دیگر موجب شد تا اقتصاد کشورمان ضعیف ترین دوران خود را سپری کند . جالب این که کشاورزی، باغداری و دامداری که در مازندران تقریبا عمومیت دارد از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است که رهبر فرزانه به درستی بر اجرای اقتصاد مقاومتی اصرار دارند ولی متاسفانه مسئولان در این مورد سیاست درستی را اعمال نکردندتا در نتیجه واحد های تولیدی متضرر شوند و به دنبال آن عده زیادی بیکار شوند و نهایتا در این چند سال سرانجام سختی بر کشور و استان سرسبزمان تا کنون رقم بخورد....
کد خبر: ۴۰۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 05 April 2017
 به گزارش تابناک مازندران، متاسفانه سال گذشته سال ناگواری برای کشاورزان دامداران و باغداران مازندران رقم خورد . برف و توفان از یک سو ، واردات بی رویه برخی محصولات کشاورزی از سوی دیگر و حضور ادامه دار واسطه ها و دلالان و متعاعب آن سیاست نه چندان درست دولت موجب شد تا کشاورزان مازندرانی به حق خود نرسند و بعضا متضرر هم شده اند...
 
همان گونه که میدانیم ، طوفان و برف و متعاقب آن یخ زدگی محضولات کشاورزی درسال جاری مازندرانی ها را غافلگیر کرد وموجب شد مردم این استان خسارات زیادی را متحمل شوند.

غیر از توفان و برف و یخ زدگی حضور همیشگی واسطه ها و دلالان مزید بر علت شد تا قشر زحمتکش کشاورز و باغدار به ناچار محصولات خود را به کمترین قیمت ممکن به فروش برسانند.
 
سیاست نادرست مسئولان و عذم حمایت از کشاورزان و واحدهای تولیدی و وعده های غیر عملی موجب شد تا مقام معظم رهبری امسال تولید و اشتغال را به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزودند تا اقدام‌های عملی از شعار و حرف خارج شده و در تولید و اشتغال خود را نشان دهد.
 

از سوی رهبر معظم انقلاب، هر ساله برای حل مشکلات اقتصادی عنوان‌های مختلفی را برای یک سال قرار می‌گیرد تا دولتمردان و مردم در آن راستا برای حل مشکلات خود گام بردارند که در این زمینه ایشان اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و هنگامی که عنوان عملی نشد در سال دوم اقدام و عمل را به آن اضافه کردند.

 

اما مسؤولان هیچ‌گونه اقدام عملی برای حل مشکلات  اقتصادی مردم انجام ندادند و این نشان می‌دهد که دولت در این زمینه با شکست مواجه شد.
 
به همین سبب رهبر فرزانه امسال تولید و اشتغال را نیز به عنوان گذشته آن افزودند تا اقدام‌های عملی از شعار و حرف خارج شود و در تولید و اشتغال خود را نشان دهد.

به هر روی عدم توجه مسئولان به تولید از یک سو و واردات بی رویه از سوی دیگر موجب شد تا اقتصاد کشورمان ضعیف ترین دوران خود را سپری کند . جالب این که کشاورزی، باغداری و دامداری که در مازندران تقریبا عمومیت دارد از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است که رهبر فرزانه به درستی بر اجرای اقتصاد مقاومتی اصرار دارند ولی متاسفانه مسئولان در این مورد سیاست درستی را اعمال نکردندتا در نتیجه واحد های تولیدی متضرر شوند و به دنبال آن عده زیادی بیکار شوند و نهایتا در این چند سال سرانجام سختی بر کشور و استان سرسبزمان تا کنون رقم بخورد....
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
خدا عاقبت مارو به خیر کنه با این ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
اگه قرار بود بالابیگری کار پیش بره چرا پس انقلالب کردیم...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار