کد خبر: ۳۹۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 24 March 2017
به لطف یزدان پاک بهاری دیگر را نظاره می کنیم ، سال 95 به گفته خیلی از عزیزان بسختی گذشت ، امیدواریم سال جدید سال خیر و برکت برای همه مردم ، خصوصا مردم شریف و خونگرم مازندران باشد .

قلب های زنگار گرفته مان را به یادت به رودخانه روشنی می سپاریم و در تار و پودش بذر مهر می پاشیم. ای تدبیرکننده روز و شب، ای تغییردهنده حال ها ، یاری مان کن تا با سلاح عشق و صداقت و ایمان، به بهترین حال ها دست یابیم. وقتی غبار تیرگی و کینه را از روح و جانمان تکانده باشیم، در دل های آفتابی مان هفت سین سلام و سادگی گسترده خواهد بود.
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.

تجربیات بسیاری از سال قبل در کوله بارمان نهادیم، خندیدیم. اشک ریختیم و .... اتفاقات خوب و بدی رخ داد، چه در عرصه های فردی و چه در عرصه های اجتماعی که تجربیاتمان را افزون تر کرد و آنچه که با وجود تمام این ها هنوز امید را در دل هایمان زنده نگاه می دارد آینده است، صبحی که شب را کنار می زند و فردایی که از راه می رسد. تاریخ رقم می خورد و امروز می شود گذشته و نکته این است که گذشته را به گور فراموشی نسپاریم، از آن عبرت بگیریم و تاریخ را چراغ مسیر آینده مان بسازیم.
 به آیین و فرهنگ غنی مان نظر داشته باشیم و سرلوحه زندگی مان قرارش دهیم. مهربان باشیم و بخشنده و لبخند را هم فراموش نکنیم. جشن در جشن و عید در عید. تمام این شادی ها که شایسته اش هستید مبارکتان باشد.

گفتنی ست مبدأ این سال‌شمار، هجرت پیامبر خدا حضرت محمد(ص)  از مکه  به  مدینه است و تعداد روزها و ماه‌های آن بر اساس چرخش زمین به دور خورشید محاسبه می‌شود.
به شکر خدا با کمک شما یاران همیشگی هر روز صفحه ما پربارتر می شود ، حتی گاها تیترهای خبر را بنا به خواست شما عزیزان در صورت مناسب بودن تغییر دادیم ، همچنان همچون گذشته منتظر نظرات خوب و کار گشا هتان هستیم و در صورتی که مطالب خوب و البته موثق داشته باشید می توانید برایمان به این آدرس ایمیل کنید : masoud.pashna@gmail.com
ضمنا برای درج آگهی در تابناک مازندران می توانید با شماره 09121260118 (مسعود پاشنا ) و با تلگرام با همین شماره و یا ایمیل درج شده با ما در تماس باشید .

در سال جدید منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما دوستان و یاران خوب هستیم و برای بهتر شدن نظرات شما خوبان را مد نظر قرار می دهیم و از مطالب خوب شما حتما استفاده می کنیم .
حلول سال نو و طلیعه بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پروردگارا ، در سال جدید به خواب عزیزانمان آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان عافیت
به عشقشان ثبات ، به مهرشان وفا ، به عمرشان عزت به رزقشان برکت ، و به وجودشان صحت عطا بفرما
کارنامه حقیر در یک نگاه : مدیر روابط عمومی فدراسیون کونگ فو کشور به مدت در سالهای 93 و 94
37سال سابقه خبرنگاری شامل خبرنگار دنیای ورزش - روزنامه راه مردم - پنج سال دبیر سرویس سایت تابناک - 5 سال دبیر سرویس سایت جهان نیوز - خبرنگار باشگاه خبرنگاران – مدیر و دبیر سرویس خبرگزاری ایپنا - 11 سال خبرنگار روزنامه خبر ورزشی ، خبرنگار روزنامه های آینه ، دنیای فوتبال ، 90 ، صبح ورزش و چندین روزنامه و خبرگزاری دیگر و عضو انجمن خبرنگاران و نویسندگان کشور...

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار