وقتی پای یک قائمشهری در میان است!
طی دیروز و امروز مردم بابل و هواداران خونه به خونه در تماس با مسئولان باشگاه، خواستار پاسخ به مجری برنامه 90 بودند.
کد خبر: ۳۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 22 March 2017

 فرتاک ورزشی، پس از تمسخر نام تیم در سال گذشته و قضاوت یکطرفه اتفاقات دربی مازندران در برنامه هفته گذشته 90، روز گذشته نیز بی معرفتی شک برانگیز عادل فردوسی پور را تنها چند دقیقه قبل از آغاز تحویل سال در برنامه سه ستاره شاهد بودیم که چگونه با حمایت از نساجی و تاختن به تیم خونه به خونه، احساسات هواداران این تیم را خدشه دار و عید مردم بابل را خراب کرد.

خیلی جالب است!

هواداران تیم همسایه به بابل می آیند و وقتی می بینند حرکت رو به جلوی تیم خونه به خونه پس از گل پژمان نوری می رفت تا سومین برد پیاپی این تیم مقابل نساجی را رقم بزند، بر نمی تابند و با حمله به ماموران نیروی انتظامی، سبب زخمی شدن 9 مامور می شوند!

لیدر تیم نساجی در فایل صوتی منتشر شده در گروه ها می گوید: تعدادی از هواداران نساجی که حالت غیرطبیعی داشتند، در اقدامی برنامه ریزی با شکستن فنس و هجوم به داخل زمین سعی کردند نتیجه بازی 3 بر 0 به سود نساجی اعلام شود و جالب اینجاست که تعدادی از آنها نیز در گروه های هواداری به این مسئله اعتراف کردند!

عکس و فیلم های منتشر شده، حمله هواداران نساجی به داخل زمین و خط و نشان کشاندن آنها برای هواداران خونه به خونه را به تصویر کشیده اند.

یکی از رسانه های پربازدید منتسب به نساجی با انتشار یک ویدیو به خوبی نشان داد اولین سنگ از سوی هواداران نساجی پرتاب شد!

ولی مجری باتجربه برنامه نود مثل آب خوردن، مسخ جنجال سازی رسانه های منتسب به نساجی می شود و در برنامه دیروز سه ستاره، ضمن انتقاد از رئیس کمیته انضباطی، می گوید هواداران نساجی هم کتک خوردند و هم نتیجه را سه بر صفر به ضرر آنها اعلام کردند؟!

براستی این فرافکنی و مظلوم نمایی توسط چه کسی به فردوسی پور القا‌ء شده است؟ منبع خبر فردوسی پور کیست؟

اصل ماجرا این است که در تیم برنامه 90، خبرنگاری قائمشهری حضور دارد که حتی فردوسی پور چند بار در خلال برنامه هایش با نام بردن از وی بابت جمع آوری اخبار ارائه شده در این برنامه از وی تشکر کرد. اینطور که پیداست، این خبرنگار از که هواداران سرسخت نساجی نیز می باشد اخبار فوتبال مازندران را آنگونه که باب میلش است به مجری برنامه نود ارائه می دهد و فردوسی پور از همه جا بی خبر را به بیراهه کشانده است!

اوج بی اطلاعی فردوسی پور به جریانات فوتبال مازندران را باید در جمله بسیار عجیبش در برنامه سه ستاره جستجو کرد. نبرد خونه به خونه و نساجی نبرد دارا و ندار است و طبیعتاً من برنده تیم های ندار هستم!

آیا فردوسی پور تیم پرهام و صنیعی فر را تیم ندار می داند؟ شاید اگر وی فایل صوتی گفتگوی تلفنی امیر قلعه نوعی، دوست صمیمی صنیعی فر با مدیر فنی نساجی را که در کانال های تلگرامی کشور هم منتشر شد گوش می کرد و به شرایط مالی خوب مالک نساجی پی می برد در جمله خود تجدید نظر می کرد! در خصوص مهدی پرهام هم که نیاز به توضیح نیست. آیا به کار بردن لفظ ندار برای نساجی مظلوم نمایی نیست؟

و متاسفانه بزرگترین مشکل فردوسی پور در طی چند سال اخیر این است که وی دچار یک نوع حس تقدّس کاذب شده است و فکر می کند هر چیزی که بر زبان می آورد حق است و دیگران باید مطیع اوامر وی باشند و به همین دلیل سعی دارد تا اسماعیل حسن زاده را تحت تاثیر حرف های خود قرار دهد. ولی عادل نیک می داند کمیته انضباطی بدون سند و مدرک رای صادر نمی کند و اظهارات و برنامه کاملا یک جانبه گرایانه اش در خصوص دربی فوتبال مازندران و توهین روز گذشته اش به خونه به خونه آنهم تنها چند دقیقه پیش از تحویل سال نمی تواند خللی در تصمیمات کمیته انضباطی وارد سازد.

راستی، مجری محترم برنامه 90 که همیشه مازندران را به دلیل فوتبالی بودنش لایق داشتن چند تیم در لیگ برتر می داند بهتر است تحقیق کند و ببیند چرا نساجی چی ها تحمل حضور یک تیم دیگر از این استان را در لیگ دسته اول فوتبال کشور را ندارند؟ آن از مشکلات این تیم با صنعت ساری 4 سال پیش و این هم از درگیری با تیم خونه به خونه طی یکی دو سال گذشته! آیا علت درجا زدن 24 ساله این تیم برای رسیدن به لیگ برتر همین احساس خود بزرگ بینی و حقیر شمردن فوتبال سایر شهرهای مازندران نیست؟

آقای فردوسی پور، شما همیشه حامی ورود بخش خصوصی به فوتبال کشور و خارج شدن از فوتبال دولتی بودید. خونه به خونه هم یکی از همان تیم های خصوصی است که برای موفقیت فوتبال کشور آمده است. خدا را خوش نمی آید با به کار بردن این اظهارات غیرمنصفانه، ضمن زیر سوال بردن اعتبار خود، دل مالکان این باشگاه و مردم بابل را در آستانه عید نوروز به درد آورید.لطفا در تفکرات خود نسبت به این تیم تجدیدنظر کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار