استاندار مازندران گفت : تا کنون بیش از 2 میلیون و 250 هزار نفر شب اقامت در مازندران سفر کردند.
کد خبر: ۳۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 22 March 2017


به گزارش خبرنگار خبر گزاری صدا و سیما در مازندران  ربیع فلاح پیش از ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر مازندرانافزود :با ثبت 9 میلیون و 450 هزار تردد درجاده های مواصلاتی مازندران از ابتدای سفرهای نوروزی تا 30اسفند، ‌مازندران رتبه دوم تردد نوروزی را به دست آورد.


وی با اشاره به تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان و گردشگران نوروزی،‌ از اقامت بیش از دو میلیون و 250 هزار نفر شب اقامت گردشگران نوروزی  در مازندران خبر داد و افزود: این میزان اقامت نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.
ربیع فلاح افزود: از 25 اسفند تا دیروز 9 میلیون و 450 هزار تردد در سطح جاده های مازندران به ثبت رسید که رقم بالایی است  و از این نظر رتبه دوم کشور را داشته ایم.
به گفته وی، نوروز امسال با گشایش برخی معابر اصلی و تونل مهم در جاده ارتباطی با تهران، ‌تردد مسافران از مرکز کشور به مازندران با سهولت بیشتری همراه شده و با هماهنگی ایجاد شده بین دستگاه های امدادی، ‌انتظامی و اجرایی، درپی افزایش ایمنی و رفاه مسافران نوروزی در مازندران هستم.
استاندار مازندران گفت: تا این لحظه با وجود ورود بسیاری از گردشگران به مازندران، مشکلی در محورهای مواصلاتی به مازندران نداشته ایم و تلاش می کنیم تا خروج مسافران نیز با آرامش انجام شود.
وی از توجه به روستاها در هدایت گردشگران نورزی خبر داد و افزود: از ابتدای فعالیت این دولت تلاش شد تا به 300 روستای نمونه گردشگری استان در ایام نوروز توجه بیشتری شود و با راهنمایی مسافران نوروزی به این روستاهای زیبا، به اقتصاد این روستاها کمک کنیم زیرا نباید درآمد روستا و روستائیان را به کشاورزی و دامپروری محدود کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار