رئیس ستاد انتخابات مازندران
رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مازندران گفت:2 هزارو400نامردانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در پیش ثبت تام شرکت کردند. 100 نفر از داوطلبانی که پیش ثبت نام انجام دادند را بانوان تشکیل می دهند.
کد خبر: ۳۹۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 20 March 2017
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی رستمی درگفت وگو با خبرنگاران افزود : یک هزار و 682 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و 569 نفز نیز برای حوزه های شهری پیش ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: ثبت نام یک هزار و 985 نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان در مرحله پیش ثبت نام تکمیل شده است.
 
ثبت نام 2هزار و 400 داوطلب شوراها در مازندران
 

وی تعداد داوطلبان پیش ثبت نامی که مدارکشان تکمیل نشده را حدود 268 نفر اعلام کرد و اظهارداشت : این داوطلبان می توانند از 30 اسفندماه 95 تا 6 فروردین 96 مهلت قطعی ثبت نام مدارکشان را تکمیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت که 100 نفر از داوطلبانی که پیش ثبت نام انجام دادند را بانوان تشکیل می دهند.

یونسی افزود : یک هزار و 534 نفر برای نخستین بار داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند و 451 نفر پیش از این سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را در کارنامه سوابقی خود داشتند.

وی بیشترین تعداد داوطلبان ثبت نامی را دارای مدرک تحصیلی لیسانس اعلام کرده است.
ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه ( فردا) شروع و تا ششم فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیش از دو هزار و 600 روستا و 58 شهر مازندران برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار