دو تن و 800 کیلو گرم انواع موادمخدر امسال در مازندران کشف شد.
کد خبر: ۳۹۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 20 March 2017


سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس های تخصصی امسال با شناسایی و دستگیری متهمان به قاچاق موادمخدر، خرده فروشان و معتادان متجاهر، بیش از دو تن و 800 کیلو گرم انواع موادمخدر را کشف کردند.

وی با اشاره به انهدام 120 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در طول سال 95 از افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: یکی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای مقابله با موادمخدر ، انجام اقداما تفرهنگی و اجتماعی است .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : تهیه وتولید برنامه های مستند اجتماعی، تهیه و تولید برشور ،تراکت ، بنر های هشداری و آموزشی و برگزاری جلسات آموزش همگانی در سطح مدارس و مراکز آموزشی از جمله اقدامات فرهنگی و اجتمماعی پلیس در راستای پیشگیری و کاهش جرایم است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه اغلب جرایم ریشه در اعتیاد دارد، به نقش خانواده ها در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر اشاره کرد و افزود: خانواده به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی نقش بسزایی در کنترل و پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر فرزندان می تواند ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار