صعود خانه جوانان به لیگ یک استان
تیم خانه جوانان بابلسر با کسب ۱۳ برد، ۶ تساوی و ۲ باخت و به دست آوردن ۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم خانه جوانان بابلسر در اولین فصل تشکیل خود با مربیگری عباس محمدعلی پور و مجید غلامی، سرپرستی قاسم علیزاده و زحمات هادی مسلمی از ابتدای مسابقات با ارائه بازی های تماشایی و تهاجمی صدر جدول را در اختیار گرفت.
کد خبر: ۳۸۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 02 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال خانه جوانان بابلسر با کسب تساوی خانگی در هفته پایانی لیگ دو فوتبال مازندران، جشن قهرمانی گرفت.

در دیدار پایانی هفته بیست و یکم این مسابقات، تیم خانه جوانان که از سه هفته قبل صعود خود را به لیگ یک استان حتمی کرده بود در ورزشگاه سردار شهید علیزاده مقابل درخشان فریدونکنار به تساوی بدون گل رضایت داد.

بازیکنان تیم بابلسر در این بازی بارها برتری خود را به رخ حریف کشیدند و سه بار هم تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند ولی موفق به گلزنی نشدند‌.

تیم خانه جوانان بابلسر با کسب ۱۳ برد، ۶ تساوی و ۲ باخت و به دست آوردن ۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

درخشان فریدونکنار با ۴۲ امتیاز به عنوان دومین تیم به لیگ دسته اول فوتبال مازندران صعود کرد. شهدای کبوتردان بابلسر با ۳۵ امتیاز سوم و تیم شهدای انامرز بهنمیر با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر چهارم شد.

 
 تیم خانه جوانان بابلسر در اولین فصل تشکیل خود با مربیگری عباس محمدعلی پور و مجید غلامی، سرپرستی قاسم علیزاده و زحمات هادی مسلمی از ابتدای مسابقات با ارائه بازی های تماشایی و تهاجمی صدر جدول را در اختیار گرفت.

مراسم اهدای جام و مدال تیم های قهرمان و نایب قهرمان استان با حضور بهروان رییس هیات فوتبال مازندران، خلردی نایب رییس، رسولی دبیر، دلاوری مسئول کمیته بازرسی و بابایی مسئول کمیته مسابقات این هیات، نادر دست نشان، پیروز جغتاپور و جمعی از پیشکسوتان فوتبال بابلسر برگزار شد.

 
 تیم خانه جوانان بابلسر قهرمان لیگ فوتبال مازندران +عکس
 

سعید علیجان نیا، امید محمدیان، علی رمضان نیا، علی براری، علی گلچوب، مهدی فتح اله پور، حسن نقی زاده، مهرداد هاشمیان، فرزاد حسنجانی، علیرضا برارخانی، سید علی شفیعی، حسین رضوی، مجید پناهی، حسین حسنجانی، محمدعلی بابایی، نوید صالحیان، ابوالفضل احمدزاده، احسان یونسی، رسول میرزاآقانژاد، مجتبی روشناس، محمد حمزه ای، اسماعیل باباجانی، سامان آسمانی و محمود نجفی، بازیکنان تیم خانه جوانان بابلسر را در این فصل تشکیل می دادند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
تبریک به حاج قاسم و حاج عباس عزیز و بازیکنان خوب و مستعد بابلسر به امید پیروزی های بیشتر در مدارج بالاتر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار