رئیس اداره حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار :
کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر در حال حاضر به دانش‌آموزان 14 مدرسه مقاطع تحصیلی مختلف شهرستان بهنمیر آموزش زیست محیطی داده‌اند. همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-95، طرح ملی "ساعتی با محیط بان در مدرسه" با هدف ارتقای سطح آگاهی های محیط زیستی دانش آموزان و آشنایی با وظایف محیط بانی و مناطق حفاظت شده به اجرا در آمده است.
کد خبر: ۳۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک مازندران، اجرای طرح یک ساعت با محیط بان در مدارس شهرستان بابلسر آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، ناصر کیایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار طی گفت‌وگویی اظهار کرد: برای آموزش طرح یک ساعت با محیط‌بانان، مدارس شهرستان بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر، به سه منطقه تقسیم شدند که این طرح ابتدا در شهرستان بهنمیر در حال اجرا است.
 
اجرای طرح ، یک ساعت با محیط‌ بان در بابلسر و فریدونکنار 
 
 
وی به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش منطقه بهنمیر اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه کارشناسان محیط زیست بابلسر به مدت 40 روز و در 22 مدرسه منطقه بهنمیر طرح یک ساعت با محیط بانان را اجرا می‌کنند.
 
رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار گفت: کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر در حال حاضر به دانش‌آموزان 14 مدرسه مقاطع تحصیلی مختلف شهرستان بهنمیر آموزش زیست محیطی داده‌اند.
 
کیایی در پایان هدف از اجرای این طرح را افزایش آگاهی دانش‌آموزان از محیط زیست پیرامون، ارتقای فرهنگ مشارکت کودکان و نوجوانان در حفظ محیط زیست، ایجاد حس احترام و علاقه به محیط زیست و محیط بانان اعلام کرد.
 
 گفتنی ست همزمان با آغاز سال تحصیلی 96-95، طرح ملی "ساعتی با محیط بان در مدرسه" با هدف ارتقای سطح آگاهی های محیط زیستی دانش آموزان و آشنایی با وظایف محیط بانی و مناطق حفاظت شده به اجرا در آمده است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار