هنگامی که مسئولین هتل فرودگاه امام خمینی از حضور تیم ملی کشتی آمریکا در این فرودگاه با خبر شدند، برای اعضای این تیم سفارش پیترا دادند.
کد خبر: ۳۸۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 23 February 2017
به گزارش تابناک : اعضای تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در مسابقات جهانی به مقام نایب قهرمانی در ایران دست یافت، احساسات خود نسبت به سفر به جمهوری اسلامی ایران و مردم مهمان نواز ایران به اشتراک گذاشتند.

به گزارش نیویورک تایمز، هنگامی که مسئولین هتل فرودگاه امام خمینی از حضور تیم ملی کشتی آمریکا در این فرودگاه با خبر شدند، برای اعضای این تیم سفارش پیترا دادند.
 
کشتی‌گیران آمریکا

ریچ بندر سرپرست تیم ملی کشتی آمریکا گفت: ما همه در لابی هتل ایستاده و به خوردن پیتزا مشغول شدیم. استقبال گرم از ما در روز شنبه حاصل شد؛ آمریکایی ها از کرمانشاه شهر محل برگزاری مسابقات جهانی کشتی جایی مسابقات با هیجان بسیار برگزار شد، به تهران بازگشتند.

بهترین مسابقه در تمام عمر!


در پی افزایش تنش میان دو کشور در عرصه بین المللی، برای خیلی ها این سوال مطرح بود که چگونه از ورزشکاران آمریکایی در ایران استقبال می شود؟

کایل اسنایدر قهرمان المپیک می گوید: مادرم پس از شنیدن سفرم به ایران به شدت نگران شد. اما در ایران از تیم ما با شور اشتیاق استقبال کردند.

اسنایدر اضافه کرد، هوادان ایرانی در فرودگاه به ما گل هدیه دادند، برای جابجا کردن چمدان هایمان به ما کمک کردند و درخواست گرفتن عکس یادگاری با ما داشتند. وی گفت: این بهترین مسابقه در زندگی ورزشی من بود، حتی بهتر از المپیک ریو.
 
کشتی‌گیران آمریکا

 لازم به ذکر است که چند روز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان، سفر تیم ملی آمریکا به ایران در پاسخ متقابل دولت ایران به منع ورود اتباع ایران به آمریکا از سوی دولت آمریکا منتفی شود.

در حالی که اکثر مردم آمریکا نیز مخالف منع ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکا بودند، دولت ایران نیز اجازه سفر تیم ملی کشتی آمریکا را به ایران صادر کرد.

جردن باروز ستاره و قهرمان المپیک تیم ملی آمریکا می گوید: از شنیدن خبر منع ورود مهاجرین به شدت متاثر شدم. در ایران هیچ کس رفتار ناپسندی با من انجام نداد بلکه برعکس.

ریچ بندر سرپرست تیم ملی کشتی آمریکا که برای چهارمین بار تیم ملی کشتی آمریکا را به ایران همراهی می کرد، گفت: تا کنون هرگز مشکلی برای ما پیش نیامده. از سال 1998، تیم امریکا بیش از 10 بار به ایران سفر کرده است.

وی گفت: فدراسیون کشتی ایران حتی یک محافظ ویژه در هتل محل اقامت ما در کرمانشاه قرار داد. اما هیچ مشکلی پیش نیامد و او مجاب به انجام کاری نشد. در طول رقابت ها ایرانیان از ورزشکاران خارجی با شور واشتیاق استقبال کردند.



منبع : العالم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار