فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش متهم به شرارت و درگیری در شهرستان آمل و یکی از شهرستان‌های همجوار خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 22 February 2017
سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش شهرستان محمودآباد در شهرستان آمل رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آمل قرار گرفت.
 
  
وی با بیان اینکه ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی متهم شدند،تصریح کرد: ماموران پلیس، متهم را که از افراد شرور و سابقه‌دار بوده به همراه سه نفر دیگر از افراد شرور ساکن در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی کردند.
 
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با عنوان اینکه ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را که با یک دستگاه خودروی زانتیا در حال فرار از این شهرستان بودند دستگیر کردند، یادآور شد: با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از متهمان و خودروی آنها، آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو و قمه کشف و متهمان پس ار تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده و خودروی آنان توقیف و روانه پارکینگ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار